Pages

Wednesday 3 July 2013

JOM KURUS DENGAN HERBLAX !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!~ SET SLIMMING TESTIMONI ~

Assalammualaikum....kali ni nak share tentang kuruss.....bila bercakap soal nak kurus ni ramai yang berminat yela bila tengok keadaan kt malaysia yang kaya dengan pelbagai jenis menu2 yang best membuatkan kurus jadi "padat"....hihihi...nak kurus mudah je boleh makan tapi kurangkan yang berkalori,berminyak dan yang penting bersenam....namun sekarang ni makin ramai yang sibuk mana nak urus kerja,urus anak,urus mcm2 lagi membuatkan semakin hari semakin streesssss......
konsep asas nak kurus harus melalui 3 peringkat;

~membakar
~membuang
~membina

antara kelebihan memiliki set ini:
~anda boleh makan apa sahaja lepas itu ambil lecithin atau omega untuk membakar lemak tadi (semakin kita berumur semakin kurang metabolisma kita) jadi harus ada "bantuan" seperti set di atas.

~setelah itu ambil herblax atau alfalfa untuk membuang sisa-sisa tadi yang di bakar,jadi anda tidaklah terlalu banyak "mengumpul" lemak dalam badan sebab itu ramai yang berjaya kurus denga pengambilan set ini :)

~ambil esp/cinch untuk membina semula otot-otot yang kendur selepas badan dah slim tadi :) mudah je kan?

jom tengok tesimoni yang berjaya kurus !!!!!

testimoni 1
beliau mengambil esp,herblax dan alfalfa je..

testimoni 2
kurus dengan herblax,esp dan  lecithin 

testimoni 3
omega,alfalfa,herblax,lecithin jer......

huhu mereka sudah berjaya !!!!!!anda bila lagi?? nak kurus sebelum raya,,jom order sekarang.....yupp!!! semua testimoni2 di atas mengambil herblax....herblax amat2 membantu dalam pengurusan badan,,,,jom dapatkan hari ini,,,,harga termurah untuk custemer mamasihatbabyceria :)
pm/add fb:Ain naina boleh chat terus dengan sy :-) setiap pembelian dari mamasihatbabyceria akan mendapat konsultasi dan cara makan secara percuma :-)

like page:MAMA sihat baby ceria untuk informasi terkini dan harga diskaun ;-)

emelkan kepada:Ainnaina1@gmail.com

sms/whatsapp :0129773915


*segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di sini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~