Pages

Thursday 18 July 2013

KULIT GEBU TANPA PERLU ME KUP !!!!!!!!!

Assalammualaikum semua....apa khabar? dah masuk hari ke10  dah kita berpuasa ni..kejap je rasa...tak lama lagi raya nak menjelang pulak.!!!huhu.

komfem pagi raya nanti kita nak kelihatan cantik dan slim kan?tak suka lah orang yang suka sindir-mindir ni kan...hihi ketahui tip nak cantik mcmna?


cantik menarik engkau memang dabommm!!! hihiihi..
rahsia memiliki kulit cantik dengan supplement tidak boleh dinafikan lagi namun harus berhati-hati dalam pemilihan supplement ni banyak yang tiruan dan sintetik!!!!
tetapi tidak pada shaklee ni semulajadi,berasaskan tumbuhan hijau dan sentiasa selamat.....


ramai yang berpuas hati dengan set ini:::

VITAMIN B-->> mengandungi B2 iaitu riboflavin yang dikenali sebagai beaty vitamin,bagus untuk kulit berminyak,whiteheads,blackheads,parut dan kulit kering.

VITAMIN E-->>anti oksida yang penting untuk melawan radikal bebas dari memusnahkan sel,anti aging vitamin,merawat dan mencerahkan parut.

GLA COM-->>membantu mengawal dan mengatur kitaran haid,meningkatkan lagi kesuburan ,menguatkan kuku dan rambut,menjadikan kulit berseri2.

ESP-->>untuk mendapatkan kesan yang terbaik boleh juga tambahkan esp(energizing soy protein).esp berfungsi untuk menyokong pembentukkan kolagen,sekaligus menjadikan kulit lebih anjal,kenyal,gebu dan putih berseri,,,ingat ye protein ialah makanan kepada sel-sel badan kita.

JOM tengok apa kata mereka yang telah "mencantikkan" kulit-->>

testimoni 1
beliau cantik dengan esp,vitamin e ,b,c...

testimoni 2


testimoni 3


sekarang dah tak perlu menempekk bedak tebal2 daah,,,cukuplah cantik dan gebu asli...kecantikkan yang sebenarnya adalah dari "berseri" dari dalaman...anda tidak perlu mengambil semua ,,,boleh edjas ikut kemampuan anda...kini anda boleh miliki dengan harga best hanya dengan pembelian dari mamasihatbabyceria.....

set ini selamat di ambil oleh wanita atau lelaki(kecuali ibu hamil)...ia selamat,berkesan,dijamin HALAL  dan mendapat kelulusan kkm...

berminat boleh terus hubungi sy:

add/pm/ fb:Ain naina boleh terus chat dengan sy ;-)

like page:MAMA sihat baby ceria untuk informasi terkini dan harga diskaun!!!!!

emelkan kepada:Ainaina1@gmail.com

sms/whatsapp:0129773915

*segala testi/penulisan tentang produk yang dikongsi di sini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~