Pages

Sunday 7 July 2013

PERIOD KEMBALI TERATUR,KULIT LEBIH GLOWING DAN LEBIH GEBU ~~~HAPPY~~

Assalammualaikum,,,,huhu kita semakin menghampiri ramadhan dah ni...terasa sekejap aje masa berlalu kan? rasa mcm semalam baru lepas puasa padahal dah setahun....ye umur kita juga mcm tu semakin pendek...dan akhirnya kita akan bertemu yang ESA jua.....ok malam ni bukan nak cakap pasal mati atau apa sekadar peringatan buat diri sendiri....;-)

huhu anda biasa dengar GLA COM ni untuk orang nak hamil kan? sebenarnya tidak semestinya untuk orang nak hamil...fungsi sebenar gla hanya mengawal atur kitaran haid yang tidak seimbang kerana faktor hormon....jika hormon dan haid tidak teratur bagaimana nak hamil kan? namun semuanya atas kehendak YANG MAHA ESA JUA.
kebiasaan faktor yang menjadi ketidakstabilan hormon adalah disebabkan berat badan,gaya hidup atau cara pemakanan yang tidak sihat.
bila  hormon tidak stabil boleh mendatang masalah pada seseorang wanita tersebut seperti:
~mudah marah
~berat semakin naik
~selalu berpeluh
~sering lupa.
~selalu rasa gelisah
~kulit menjadi kusam.....

yes...bila kulit kusam maka akan tampak jelas penuaan seseorang....sebab ramai wanita terutama custemer yang order gla ni hihi....komfem masalah haid menjadi recycle balik dan kulit menjadi lebih cantikkkk.....
Bagaimana pula gla ini membantu?
gla dapat membantu dalam menstabilkan hormon dalam badan.gla ialah singkatan bagi GAMMA-LINELONIC ACID berfungsi menstabilkan hormon di dalam badan kita.ia boleh di ambil oleh lelaki atau wanita(kecuali ibu mengandung) .ia juga sangat membantu terutamanya mereka yang mempunyai masalah jerawat,masalah menstrual,monopause sindrom,darah tinggi dan kencing manis.

kelebihan GLA COMPLEX SHAKLEE ini ialah kerana ia mengdungi vitamin E yang asli.jika anda tahu apa kandungan EPO pastinya anda sudah biasa mendengar tentang GLA  bukan,kerana EPO kaya dengan sumber GLA.
namun GLA lagi baik dari EPO.

jom tengok apa kata orang ramai tentang gla yang hottt ni-->>

testimoni 1

testimoni 2

testimoni 3
sempenan promosi termurah ni jom dapatkan hari ini pada harga best!!!!!! beli 6 botol free 1 botol,,,jimat memang jimat!!!!!!

TESTIMONI CLIK SINI...

setiap pembelian dari mamasihatbabyceria akan mendapat konsultasi dan cara makan setiap masa jangan segan2...anda juga boleh walk in ke mana-mana branch shaklee seluruh malaysia dengan ID (874853) noraini harun untuk dapat harga best ;-)

pm/add fb:Ain naina boleh chat terus dengan sy ;-)

like page:MAMA sihat baby ceria untuk informasi terkini dan harga diskuan setiap bulan!!!!!

emelkan kepada:Ainnaina1@gmail.com

sms/whatsapp :0129773915

*segala testi/penulisan tentang produk yang dikongsi di sini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~