Pages

Thursday 25 July 2013

TIADA LAGI MASALAH SAKIT URAT ATAU PINGGANG DENGAN OSTEMATRIK !!!!!!!

Assalammualaikum....pernah tak kita rasa sakit urat lepas makan makanan macam nangka? ....rasa kebas kaki,tangan,sering letih....yess itu tanda kita kekurangan kalsium....kalsium juga boleh diperolehi dari susu...bagaimana pula orang yang tidak boleh menelan susu seperti sy??


kalsium amat penting untuk ibu mengandung,ibu menyusu,ahli sukan dan warga emas terutamanya...mak sy juga ada masalah sakit lutut selepas sy berikan sebotol ostematrik..ahamdulillah sakit berkurangan dan dia sendiri bgtau katanya badan rasa cergas je,,,huhu happy dengar mak dah sihat kembali...

kenapa sy hanya memilih ostematrik?
-->>kerana ostematrik mengandungi vitamin D untuk membantu penyerapan yang baik.tanpa vitamin D badan tidak mendapat cukup "hormon calcitriol" iaitu sebagai vitamin D  yang aktif.bila tidak cukup hormon ini badan akan mengambil kalsium dari rangka yang sedia ada dan ini boleh melemahkan lagi tulang kita.


ostematrik juga membantu mengekalkan tekanan darah yang normal dan mengurangkan gejala PMS,ia juga membantu dalam pengecutan otot dan transmisi saraf.

kenapa anda perlu memilih ostematrik?
-->>nutrient pembinaan tulang yang lengkap 
-->>terbukti secara klinikal
-->>mudah ditelan dan diserap badan
-->>yang pasti nya ia VITAMIN SEMULAJADI YANG SELAMAT DI AMBIL OLEH SEMUA LELAKI,WANITA,IBU HAMIL,IBU MENYUSU DAN WARGA EMAS.


99% kalsium badan tersimpan dalam tulang dan gigi,1% dalam darah,jika tubuh kekurangan kalsium maka simpanan dalam tulang akan diserap dan ini boleh boleh mengakibatkan kerapuhan gigi dan tulang,osteoporosis dan masalah2 berkaitan tulang.

testimoni 1


testimoni 2



best kan ostematrik ni? sesuai di ambil oleh ibu yang dalam berpantang kerana ia membantu mengatasi masalah sembelit.....hihi sy dalam pantang dulu hanya amalkan ostematrik je 4 biji setiap malam....badan rasa cergas....tak rugi!!!!!!

LAGI TESTIMONI CLIK SINI

nak order? jom dapatkan pada harga best hanya dari mamasihatbabceria....setiap pembelian dari mamasihatbabyceria akan mendapat konsultasi percuma...

pm/add fb:Ain naina boleh terus chat dengan sy ;-)

like page:MAMA sihat baby ceria untuk informasi terkini dan harga diskaun best!!!!!

emelkan kepada:Ainnaina1@gmail.com 

sms/whatsapp :0129773915


*segala testi/penulisan tentang produk yang dikongsi di sini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit**



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~