Pages

Saturday 13 July 2013

TIADA LAGI MASALAH GASTRIK !!! BERPUASA KALI INI LEBIH BERMAKNA~~~

Assalammualaikum semua.....baru dapat update blog lagi asyik sibuk dengan berniaga bulan ramadhan ni hihih...walaupun sibuk seharian penat tu memang kurang kerana sy amalkan ESP ....huhu...susu tidak kurang pun untuk my ainul....tetap DF macam biasa....hanya ambil esp+kurma+oat+susu.......

selalu kita dengar alasan orang yang ada gastrik tidak boleh berpuasa kan? namun salah seorang custemer yang mengamalkan esp,mealshake dan performance drink je semasa bersahur dan sebelum ,,alhamdulillah gastrik yang wujud sejak beliau berusia 10 tahun semakin beransur hilang..

Apa itu gastrik? 
gastrik atau nama perubatannya merujuk gastritis merujuk kpd inflamasi (radang)pada bahagian lapisan perut(mukosa) tetapi masalah lazim ini turut digunakan bagi menerangkan pelbagai gejala yang disebabkan inflamasi itu termasuk pedih ulu hati atau ketidakselesaan perut.

sakit gastrik lebih dirasai semasa berpuasa kerana disebabkan peningkatan tahap asid dalam perut berikutan ketiadaan makanan.asid sedia ada yang membantu mencerna makanan berkumpul pada bahagian terbabit bersama asid yang terhasil secara semulajadi berdasarkan tinda balas kimia.
Bagaimana pula ESP membantu dalam masalah gastrik ini?
ESP adalah pilihan terbaik bagi membantu badan menghasilkan sel baru dengan cepat.kemampuan badan menggantikan sel akan membantu dalam penghasilan dan membaikpulih  lapisan mukus yang termusnah akibat hakisan asid hidrolkorik dalam perut.

sebab itu ramai yang mengambil set 3 migthy sepanjang bulan puasa ni nak kekal cergas kan...terutama ibu-ibu hamil dan menyusu anak...anda tentu lebih memerlukan power untuk menjaga anak,bekerja,memasak....


kelebihan memiliki set MELETOPPP ni::

jadi pada anda yang tidak sempat bangun sahur atau malas nak makan banyak just bancuh je ketiga2 atau satu je....untuk memberi tenaga pagi esok..nanti tiadalah rasa pedih ulu hati...set ini adalah sangat sesuai di amalkan untuk menggantikan sarapan pagi...ia membantu meningkatkan tenaga dan daya tumpuan setiap hari.

dengan gabungan tiga rasa yang sedap dan menarik komfem suami dan anak suka..ia mengandungi 9 asid amino yang lengkap untuk keperluan tubuh dan mampu memberikan  tenaga yang luar biasa!!!!!!

jom tengok apa kata testimoni ini:

testimoni 1


testimoni 2



testimoni 3

setiap masalah pasti ada jalan penyelesaiannya jangan berputus asa,,,,,jadi tiada lagi alasan untuk tidak berpuasa ye tahun ni.....dengan pengambilan 3 set ini banyak membantu mereka yang ingin mncari tenaga lebih untuk melakukan ibadat solat terawih/bertadarus/..semoga amalan kita di bulan yang mulia ini diterima oleh ALLAH swt.....

berminat hendak dapatkan set ini?

pm/add fb:Ainnaina boleh chat terus dengan sy ;-)

like page:MAMA sihat baby ceria untuk informasi terkini dan harga diskaun ;-)

emelkan kepada:Ainaina1@gmail.com

sms/whatsapp: 0129773915 untuk cepat balas.

*segala testi /penulisan tentang produk yang dikongsi di sini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~