Pages

Saturday 6 July 2013

SUSU LEBIH PEKAT,BADAN LEBIH SIHAT DAN ANAK CEPAT KENYANG DENGAN SET 3M ~~~

Assalammualaikum.....nampaknya semakin hari semakin dekat ramadhan menghampiri kita,,,,,ya allah semoga daku dapat bertemu lagi ramadhan kali ini.....bagaimana persiapan ibu-ibu yang masih menyusu? stok susu dah cukup ke? atau susu semakin merudum? 
huhu...ramai yang memilih set ini bila puasa nak dekat yela takut2 nanti kan terkandas pulak masa puasa....kalau tibe-tibe susu merudum atau stok habis mcmmana tu?

Set ini dicadangkan untuk ibu-ibu yang:;:
~menghadapi masalah penghasilan susu walaupun telah melakukan perahan setiap 2 jam dan minum air sekurang2nya 3Liter sehari.
~ibu yang tidak bertenaga atau sering keletihan
~stok susu semakin berkurangan selepas berpantang atau bekerja.
~juga amat sesuai untuk ibu yang baru mula menyimpan stok susu.

set ini membantu menampung mana-mana kekurangan atau ketiadaan zat yang diperlukan oleh tubuh ibu agar dapat berfungsi dengan baik .in shaa allah...

Bagaimana pula set ini berfungsi?

ESP SOY PROTEIN POWDER: membantu ibu kekal bertenaga sekaligus mencegah migrain,insomnia dan tekanan.merupakan milkbooster yang membantu kelancaran penghasilan susu dengan cepat,pekat.huhu lagi yang best esp mampu menganjalkan payudara dan punggung.....so jadi ibu menyusu tidak perlu bimbang lagi pasal takut tak cantik jika BF .

ALFALFA COMPELX::juga bertindak sebagai milkbooster melegakan sakit sendi dan belakang.menghilangkan kelesuan dan tekanan.membantu masalah penghadaman dan pencernaan ,melegakan sembelit.menyingkirkan lemak dan kolesterol.merawat keputihan.

VITALEA(MULTIVITAMIN):membantu membekalkan tubuh badan dengan nutrisi yang secukupnya agar sentiasa cergas dan sihat.diformulasi dengan zat besi yang membantu ibu yang mempunyai masalah anemia/kurang darah.

B COMPELX::membantu meningkatkan tenaga serta melegakan keletihan dan tekanan.vitamin B berperanan menukarkan makanan kita kepada tenaga.membantu memberi mood yang dan tenang (bila mood ok tiada strees barulah susu tidak segan2 nak keluar kan?).penting untuk kecantikkan kerana vitamin B  memelihara kulit dari dalam .

OSTEMATRIK(KALSIUM WHIT MAGNESEUM)
keperluan kalsium yang secukupnya sangat penting untuk menghasilkan susu dengan cepat,banyak dan berkualiti kerana kandungan utama susu adalah kalsium dan protien.ostematrik juga membantu dalam masalah sakit sendi,pinggang dan tulang.juga mengelakkan sembelit.

hehehe,,antara kesan "sampingan" yang dirasai jika ibu mengambil set ni:
~susu cepat je terhasil,breast terasa penuh selalu.
~badan lebih bertenaga je yela nak jadi supermom,superwife,superwoker bukan mudah tau.jika sering berjaga malam membuatkan badan mudah letih.
~ibu-ibu komfem kelihatan cantik sebab adanya vitamin B tadi vitamin untuk beauty..
~alfalfa pulak membantu dalam masalah hubungan suami/isteri komfemm suami asyik puji je.....hihi.
~ostematrik pulak kalau ambil 4 biji sebelum tido komfem tido lena,dah tida krem kaki,sakit pinggang tu....

BEST KAN?? anda tidak akan menyesalkan jika mengambil set ini....janji buat pumping selalu,pum ikut jadual dan air kosong wajib 3  -4 liter sehari :-) jom mommy's semua jangan berputus asa!!!!!!!!!! berikan yang terbaikkk buat buah hati kita....

testimoni 1

testimoni 2

testimoni 3

Alhamdulillah berkat kesabaran,kerajinan dan doa inilah hasilnya....

berminat nak dapatkan set ini? harga istrmewa hanya untuk custemer mamasihatbabyceria.setiap pembelian akan mendapat konsultasi setiap masa ;-)

pm/add fb:Ain naina boleh chat terus dengan sy :-)

like page:MAMA sihat baby ceria untuk informasi terkini dan harga diskaun.

emelkan kepada:Ainnaina1@gmail.com

sms/whatsapp: 0129773915



*segala testi/penulisan tentang produk yang dikongsi di sini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~