Pages

Friday 19 July 2013

TESTIMONI ESP+PD ~ SUSU TETAP MERIAH,BADAN KEKAL CERGAS

Assalammualaikum..huwaaaaa,,,,,hebat betuulll penangan ESP di bulan puasa ni!!!!!!.....sampai out stokkkk!!!! huhuh..
bagi anda yang belum memiliki esp + pd memang rugi hihi..kerana esp + pd banyak membantu mereka yang ingin kekal cergas sepanjang hari terutama ibu yang menyusu anak dan ibu hamil....
huhu namun begitu belum terlambat lagi untuk anda miliki hari ini tau...!!!!buat anda yang ada gastrik esp pilihan terbaik untuk menjalani puasa tanpa perlu menahan sakit..

jom semak apa kegunaan ESP ni???

-->>membantu kekal bertenaga sepanjang hari.pengambilan makanan yang berprotein tinggi di waktu sahur boleh membantu mengurangkan rasa lapar lebih lama kerana kadar pencernaan&penyerapan protein adalah lebih lama berbanding makanan tinggi karbohidrat,malah sumber protein yang baik juga akan bantu menyerap kolesterol ,mencantikkan kulit serta menganjalkan payudara....nak kulit cantik sebelum aidilfitri?? hihi jom cube esp hari ni..

--->>performnace drink amat membantu mengelakkan dehidrasi dan dalam masa yang sama mengawal paras cecair di dalam badan sepanjang berpuasa.setelah berbuka pula performance drink membantu anda untuk menambah tenaga semula.pasti anda akan kekal cergas sepanjang puasa jika di amalkan sebelum tidur&sewaktu bersahur...rasa oren yang yang menyegarkan!!!!

testimoni 1

testimoni 2


testimoni 3


bila badan cergas baru dapat jalankan ibadah dengan sempurna di bulan puasa ni kan? berbaloi untuk anda miliki kedua-dua set ini!!!!!!

jom dapatkan pada harga istimewa dari mamasihatbabyceria!!!!!

pm/add fb:Ain naina boleh chat terus dengan sy ...;-)

like page:MAMA sihat baby ceria untuk informasi terkini dan harga diskaun......setiap pembelian dari mamasihatbabyceria akan mendapat konsultasi percume ;-)

emelkan kepada:Ainnaina1@gmail.com

sms/whatsapp:0129773915

*segala testi/penulisan tentang produk yang dikongsi di sini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~