Pages

Monday 29 September 2014

BERPANTANG DENGAN MERTUA ATAU MAK SENDIRI ?

Assalamualaikum..... hai semua!!! ok hari ini saya nak tanye ada sesiapa pernah berpantang dengan mertua? best tak agaknya? bukan apa saya tidak sempat untuk berpantang dengan mertua sebab mak mertua sakit sangat dah masa saya bersalin Ainul 2 tahun yang lalu... jadi saya memang tiada pengalaman laa...

Orang kata best berpantang dengan mak sendiri kan? boleh mintak itu mintak ini.. kalau dengan mak mertua macam segan sikit kan?..hihihi... 

Kenapa isteri menolak untuk berpantang dirumah mertua...?

~Saya lebih selesa dirumah sendiri atau rumah ibunya...


~Kehendak dan kemahuan saya sewaktu berpantang lebih difahami oleh ibu saya walaupun kamu berada disisi saya...


~Walaupun sebaik manapun layanan mertua tetapi tidak sama dengan ibu saya...


~Saya sukar untuk menegur mertua daripada ibu sendiri apabila ada perbezaan pendapat...


~Saya nak pravisi...



~Saya tak ada chemistry denagan mak kamu...

Hmmm.... begitu ke?

Pengalaman saya berpantang dengan mak sendiri OHH cukup best tapi ada jugak yang tak best hihihi bukan tak best macammana...faham-faham sajalah kalau orang tua kata itu itulah.... Apapun bagi saya berpantang dengan Mak sendiri best....


Antara sebab yang best sangat berpantang dengan mak sendiri adalah....>>

*Setiap pagi mak akan sediakan makan minum.. paling saya kesian tengok mak saya sanggup hidupkan unggun api untuk saya bertangas... air kunyit memang Wajib minum!!!!..

*Mak tukukan seluruh badan saya,,, buat unggun api bawah katil kayu supaya saya sentiasa berpeluh,tak bagi saya jalan tak pakai stokin,baju mesti lengan panjang,.....Ohhh rindu makkk... 

*Mak saya kuat berpantang sebab itu dia kelihatan sihat dan nampak muda walaupun dah bersalin anak 12 orang!!!!.... 

*Mak memang tak bagi saya duduk depan kipas!!! NO NO!!! heheh.. kadang-kadang panas juga kan... jadi saya geram nak berkipas .... ...

*memang tip toppp lah berpantang dengan mak sendiri ni.... Jadi hargailah mak kita,,,, kalau kita ada anak perempuan ,,,, kita mesti banyak belajar dari mak kita lah untuk di wariskan kepada anak perempuan nanti...

*Mak kata nak cantik di luar dalaman kena MANTAP DALAMAN BARU SUAMI TAK LARI !!!! ohhh tersentap kuuu...kui kui....

Ooppps!!!! suami tidak boleh lepas tangan/kaki ye jika ada mak/mertua sedang jaga isteri tu sebab lepas ini anda pun kena tahu jaga isteri bila bersalin lain kali***

**mujurlah ada set bersalin shaklee yang banyak juga bantu saya.....

Apa pun yang kita hendak buat pastikan berbincang dengan suami... tidak kira berpantang dengan ibu sendiri atau ibu mertua kedua-duanya adalah ibu kita dunia akhirat... Hargailah mereka ..

Nak dapatkan set bersalin terhebat pilihan ramai ini?

✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸
***✆ BERMINAT? Sila Sms/Whatsupp ke 012-9773915 SEKARANG JUGA!!!
=========================================
boleh juga PM/inbox sy.. Ain naina.
✔ Dijamin HALAL
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan

✔ Terbukti Berkesan

4 comments:

  1. Sy duduk dgn mak mertua lepas kahwin dan sedang mengandung first baby. Xtau la kemungkinan besar berpantang dgn mak mertua la gamaknya. Tapi, sebenarnya lebih selesa dgn mak sendiri. Sbb mak sendiri lebih paham kerenah sy yg mengada2 ni. Mak mertua garang sikit. Hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh Selamat berpantang ye nnt... Klu duk jauh dari mak ..memang Kne penting dgn mertua la..hihiih x pe mak mertua mcm mak Kita ... Cuma ada bab2 sensitif buatkan Kita segan sikit... Ape pun jgn stress ... Komunikasi tu penting ^_^

      Delete
  2. Nini pon rasa mcm berpantang umah mak mertua je nanti...camanalah agaknya...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~