Pages

Thursday 4 September 2014

KOLAGEN ITU GAM DALAM BADAN KITA???

Assalamualaikum... saya suka share info-info berkaitan shaklee bukan ape untuk pengetahuan juga kan... nak beli atau tidak terpulang... sambil saya ambil 1 sachet collagen setiap hari sambil share kebaikkan sementara anda masih menunggu kedutan menguasai wajah anda!!!!

OOH tidak!!!!! Kita bukan sahaja perlu "meremajakan" kulit kita tapi malah lebih dari itu!!!! tahukah anda !!!!

Kolagen adalah salah satu protin yang menyusun tubuh manusia. Keberadaannya adalah lebihkurang mencapai 30% dari seluruh protin yang terdapat di tubuh.

Ia adalah struktur organik pembangun tulang, gigi, sendi, otot dan kulit. Serat kolagen memiliki daya tahan yang kuat terhadap tekanan.
Perkataan kolagen sendiri berasal dari bahasa Yunani yang membawa maksud bersifat lekat atau menghasilkan pelekat.



~ Tanpa Kolagen Anggota Badan Akan Terpisah!!!!

Tahu tak?

Kolagen bukan hanya penting untuk kulit. Tapi kolagen yang bersifat seperti gentian fiber ini sayang penting untuk menyambung dan menyokong tisu-tisu badan seperti kulit, tulang, tendon, otot dan tisu-tisu penyambung sendi. Ia juga terdapat dalam organ dalaman dan dalam gigi. Kolagen bertindak seolah2 gam yang melekatkan anggota badan antara satu sama lain.

Terdapat lebih daripada 25 jenis kolagen yang terhasil secara semulajadi dalam badan. Kolagen adalah salah satu protin yang paling banyak terdapat dalam badan mamalia termasuklah manusia. 25% daripada jumlah protin dalam badan terdiri daripada kolagen. Tapi semakin usia meningkat, kolagen akan berkurangan dengan pesat.



Jadi pengambilan kolagen melalui makanan tambahan bukan saja boleh membantu melambatkan kesan2 penuaan pada kulit dan menyerlahkan kecantikan tapi juga boleh memperbaiki dan mengurangkan kesihatan urat saraf dan sendi, memperbaiki kesihatan mata, memperbaiki tenaga dan keupayaan untuk membuat kerja!

info lagi tentang kolagen boleh KLIK SINI.



Grab promosi Collagen Powder beli 6 PERCUMA 1. September 2014 saja!!!!

Jangan lepaskan peluang ini!!!!

✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸
***✆ BERMINAT? Sila Sms/Whatsupp ke 012-9773915 SEKARANG JUGA!!!
=========================================
boleh juga PM/inbox sy.. Ain naina
✔ Dijamin HALAL
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan

✔ Terbukti Berkesan

**segala testimoni/penulisan tentang produk yang di kongsi di sini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit**




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~