Pages

Thursday 25 September 2014

PENGALAMAN KU BERSAMA GLA COMPLEX

Assalamualaikum.... kali ini saya nak share pengalaman saya sendiri mengambil GLA complex... kikiki sebelum ni asyik share testimoni orang je..hmmm... alhamdulillah sudah hampir 2 minggu saya amalkan GLA  complex... bukan untuk senggugut atau period tidak regular ... Saya cuma nak kasi "rahim" bersih dulu sebelum "di isi" kali ke dua huhu...tentunya anda faham kan?.. saya juga tiada masalah period tidak regular... alhamdulillah cuma rezeki belum ada ....ainul pun dah hampir 3 tahun.. kesian dia asyik duk main sorang-sorang,cakap pun sorg2 hihihi...
In Sha Allah,,, jika di izinkan Allah ... kita hanya mampu merancang tetapi Allah swt yang menentukannya. ok cerita nya begini baru pagi tadi saya mandi (sory la mungkin ada yang tak suka apa yang saya nak sampaikan ini tapi percayalah ia satu kebaikkan untuk kita)..saya baru 3 hari datang uzur... saya rasa macam ada "benda" terkeluar ingatkan darah lagi sebab saya memang tengah uzur... kebetulan saya memang amalkan gla ni.. saya tak tahu apa benda tu.. macam seketul dagg atau darah ... yang pasti saya tahu benda tu memang ada "dalam rahim" saya... FUHHH!!! saya pasti jika benda tu tak keluar mesti saya masih lagi rasa tak selesa semasa haid.

Gla ni antioksidan tau... jadi sebab itu bila "ada" yang tidak sepatutnya "ada" dalam rahim kita ,,,gla akan "kick" keluar laaa...sebab itu juga bila dah hamil tak boleh ambil GLA ni.. huhuhu kene tunggu sesudah bersalin dulu la... ;-)

Alhamdulillah saya rasa lega lepas "benda" tu keluar ...oh saya bukan keguguran ye.. saya pasti saya tidak keguguran sebab saya datang period tetap... yang pasti sepanjang saya uzur memang darah banyak  keluar !!! tak lah melimpah tapi bila kita period pastinya darah mesti keluarkan? yelah takkan nak simpan darah kotor banyak-banyak dalam rahim kita kang jadi penyakit lain pulakkk  Nauzubillahminzalik...

Yang pastinya kesan lain yang saya rasa ialah kulit saya yang sebelum ni kering rasa lebih glowing!!! kalau sebelum "jerawat" rajin je singgah kadang-kadang rasa fobia bila tengok cermin kini tidak lagi !!!!...

Ooopps!!!! Gla complex bukan setakat untuk betulkan hormon,nak hamil tahu... tapi ia lebih dari itu macam akak kita ni...

testimoni 1


KENAPA GLA COMPLEX MENJADI REBUTAN???

Minyak Borage, Minyak Bunga Matahari dan Vitamin E

GLA Complex Shaklee merupakan kombinasi minyak borage yang mengandungi asid gamma linolenik (GLA), asid linolenik (LA), minyak bunga matahari dan vitamin E.

Menggalakkan rasa kelegaan semasa kitaran haid bulanan


Biasanya, asid gamma linolenik digunakan secara tradisional bagi melegakan kesakitan semasa datang haid, sakit kepala, mengatur kitaran haid dan melegakan tanda-tanda putusnya haid. Oleh itu, GLA sangat diperlukan bagi mereka yang mengalami masalah seperti disebutkan.

testimoni 2

Haaaaa... dah tengok kenapa gla menjadi rebutan? sebab anda wanita lah anda perlu menjaga diri anda kerana suami dan anak-anak anda memerlukan anda!!!!!.... 

Jangan nanti bila penyakit datang baru kalut nakk cari penawar.... lebih baik beringat sekarang dari menyesal kemudian hari....

Abang-abang jangan risau Gla ni tak buat anda pregnant hihihi... gla ni bantu anda juga!!! nak tahu? kene cuba dulu... nak cuba ? kene hubungi saya sebab saya akan bagi konsultasi percuma untuk setiap custemer saya.... cepat-cepat.... harga tak mahal pun.....

✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸
***✆ BERMINAT? Sila Sms/Whatsupp ke 012-9773915 SEKARANG JUGA!!!
=========================================
boleh juga PM/inbox sy.. Ain naina
✔ Dijamin HALAL
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan

✔ Terbukti Berkesan

Jemput Like page:MAMA sihat baby ceria untuk informasi terkini dan harga best!!!

Boleh juGA Emelkan kepada:ainnaina1@gmail.com

**segala testimoni/penulisan tentang produk yang di kongsi di sini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit**

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~