Pages

Wednesday 3 September 2014

TIPS CANTIK DAN KURANGKAN KEDUT DENGAN COLLAGEN POWDER SHAKLEE

Assalamualaikum... kedutan? penuaan? semua itu yang paling ditakuti wanita dan tidak kurang lelaki!!!... Kenapa?? Penuaan memang kita akan tempuhi...Penuaan tidak dapat dielakkan dari semasa ke semasa. Salah satu kesan dari penuaan adalah kedutan pada wajah.


 Kedutan dapat menurunkan rasa percaya diri kerana penampilan yang tidak menarik. Kedutan mungkin tidak dapat dielakkan sama sekali, tetapi mencegah agar tidak timbul kedutan awal wajib dilakukan.

Kedutan terjadi kerana berkurangnya jumlah dan fungsi serat kolagen dan elastin yang berfungsi untuk membuat kulit menjadi kenyal.Penurunan jumlah dan fungsi ini dipengaruhi oleh peringkat umur, warna kulit, lamanya terdedah kepada sinar matahari, merokok , pencemaran, ekspresi wajah dan cecair untuk kulit.

Usia 20-an, bermulanya proses kecutan dan kedutan! 

Banyak benar benda yang merosot seawal usia 20-an, yang pertama pastinya jumlah kolagen dalam badan, dan yang kedua SAIZ OTAK kita mula mengecut juga seawal usia 20-an! 

Masa kami dengar talk oleh saintis Shaklee di LA, mereka buat kajian antara pengamal supplement Shaklee dibandingkan dengan yang tidak ambil apa- apa supplement (mind you, bukan user yang makan sebulan dua, atau setahun dua yer, semua sample dah makan supplement Shaklee berpuluh2 tahun lamanya), saiz otak memang berbeza. Kalau cukup nutrient, lambat la proses otak nak mengecut tu, berbanding yang tak jaga diet, yang tiada perisai kepada pencemaran dan lain2. 


Oh bayangkan kedutan di luar, dan kecutan di dalam otak berlaku serentak bermula usia 20-an! Patutlah ramai yang baru grad tapi otak tak berapa pick up, rupa pun macam tua bebenar. 

COLLAGEN POWDER, BUY 6, FREE 1 

Produk premium seperti Collagen Powder Shaklee tidak ada masalah persaingan kerana untuk membandingkan kolagen jenama lain dengan Collagen Powder Shaklee ibarat membandingkan orange dan apple.

Untuk memilih supplement collagen yang baik, anda perlu tahu sumber collagen tersebut dan pilih sumber yang terbaik. Misalnya walaupun tumbuhan ada sumber kolagen ianya adalah dalam jumlah yang sangat minima. Sumber kolagen haiwan adalah yang paling murah dan mudah ditemui tetapi rendah kualitinya. Pilihan terbaik untuk dapatkan tambahan kolagen ialah daripada hidupan laut terutamanya ikan.

Shaklee tidak berkompromi dalam memilih sumber terbaik untuk semua produk keluarannya, dan memilih sisik ikan merah (red snapper) sebagai bahan utama dalam Collagen Powder. Red Snapper punyai sisik yang kuat bagi membolehkan ia survive di laut dalam.

Bagi yang mahukan kualiti dan produk yang selamat dan semulajadi, mereka akan setia dengan Collagen Powder Shaklee. Apatah lagi, para saintis Shaklee telah membuat kajian kesan pengambilan kolagen ini akan kelihatan selepas 8 minggu.


Itu kata saintis, tapi kami pengguna Shaklee Collagen Powder tahu, ianya tak lebih dari 2 minggu...

Shaklee Difference in our Collagen Powder 


Collagen Powder Shaklee berbeza dengan kolagen lain di pasaran, dan salah satu yang special ialah ia mengandungi vitamin B2 dan B6. 

Vitamin B2 dan B6 diperlukan oleh badan untuk kesihatan kuku, rambut dan kulit. Masalah kelemumur, kulit kering dan menggelupas dan masalah rambut beruban, antara lain merupakan petanda kurangnya vitamin B2 dan B6. 

Yang lagi menarik, vitamin B6 juga diperlukan untuk kesihatan minda, bantu meningkatkan kekuatan memori dan mengelakkan masalah nyanyuk. 


Ini baru la betul muda luar dan dalam! 

SCP juga digabungkan dengan beberapa ramuan utama yang lain seperti ;

~Extrak Biji Camelia Japonica - ia terdiri dari asid oleik, satu emolien dan pelembab kulit yang hebat dan isoflavon iaitu antioksida semulajadi yang mempu mengurangkan radikal bebas

~Ekstrak Pfaffia - juga dikenali sebagai ginseng brazil, berperanan penting dalam menghidratkan tisu tubuh bagi menjadikan kulit lembut, lembap dan licin

~Vitamin C dan B - menggalakkan penghasilan kolagen didalam sel

Ekstrak Kekerang - Glucosamine ekstrak kekerang memainkan peranan penting untuk membekalkan pelicir kepada sendi-sendi dan melegakan ketidakselesaan mata

~Lactobacillus acidophilus - mengimbangi mikroflora usus dan membantu membina semula sistem usus 

yang sihat yang mampu meningkatkan penyerapan kolagen.


Collagen Powder

Untuk kulit yang tampil lebih muda dan lebih sihat
Kod Produk:11000 (15 sachets)

Shaklee Collagen Powder ialah suplemen kolagen tercanggih yang mengandungi 4,000mg ekstrak Kolagen RSS (Red Snapper Scale) proprietari yang tulen dan berkualiti tinggi daripada sisik ikan merah. Kolagen Shaklee mempunyai molekul yang amat ringan, lebih kurang 1,000 Dalton*, menyebabkannya mudah diserap oleh tubuh bagi merangsang sintesis kolagen pada lapisan dermis.

Bagi meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyerlahkan kecantikan dalaman anda, produk kolagen kami dirumus dengan tujuh bahan utama termasuk ekstrak biji Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerang-kerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B.

Shaklee Collagen Powder mudah larut dan boleh dicampurkan ke dalam makanan dan minuman kegemaran anda. Setiap sajian dibungkus dalam paket berasingan untuk pengambilan pada bila-bila masa dan di mana sahaja.


* Berat molekul kolagen diukur dalam Dalton.

testimoni 1

TESTIMONI LAGI KLIK SINI...

✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸
***✆ BERMINAT? Sila Sms/Whatsupp ke 012-9773915 SEKARANG JUGA!!!
=========================================
boleh juga PM/inbox sy.. Ain naina 
✔ Dijamin HALAL
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan

✔ Terbukti Berkesan

Jemput Like Page:MAMA sihat baby ceria untuk informasi terkini dan harga best!!!!

Boleh Juga Emelkan kepada:ainnaina1@gmail.com 


**segala testimoni/penulisan tentang produk yang di kongsi di sini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit**

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~