Pages

Sunday 14 September 2014

JANGAN LUPA PENGHARGAAN BUAT ISTERI

Assalamualaikum...
Tiada perkara paling indah dalam kehidupan seorang isteri melainkan apabila kehadirannya dihargai oleh suami.oleh para suami perlu tahu bagaimana membuatkan isteri rasa dihargai.

Para isteri bukan wanita yang gila pujian,tidak juga gila penghargaan atas semua pengabdiannya.tetapi apresiasi dalam bentuk apa pun pasti akan meMbuatkan kepenatannya berkurangan dan diganti senyuman. jadi jangan ragu memuji atau mengucapkan terima kasih pada isteri anda. Rasulullah saw itu telah mencontohkan perilaku-perilaku terbaiknya pada isteri-isteri baginda.

Sebuah Hadis juga ada mengatakan "mukmin yang paling sempurna imannya adalah yang paling baik akhlaknya di antara mereka.Dan sebaik-baik kalian adalah yang paling baik terhadap isteri-isterinya"(hadis Riwayat Ahmad dan Tirmidzi.


Berikut adalah 7 cara menunjukkan rasa cinta pada isteri anda:::

1)Hormati pasangan
apa sahaja yang isteri fikir dan buat selagi ia tidak bersalahan dan baik maka aanda perlu hormatinya.Jika isteri anda melakukan kesalahan tegur dia dengan rasa hormat bukannya meninggi suara sehingga dia rasa terhina.

2)Senyum dan gembirkan hatinya
Sentiasa berikan isteri anda kegembiraan dan senyuman.cinta adalah rasa bahagia.jadi buatlah apa sahaja yang boleh untuk memberi kebahagiaan pada isteri anda.

3)Lapangkan masa
Gunakan masa anda untuk bersama-sama dengan isteri anda.ramai suami menggunakan masa lapang untuk diri sendiri sehingga lupa pada pasangan mereka.isteri lebih suka jika anda luangkan masa bersama mereka berbanding gunakan masa lapang untuk agenda sendiri.

4)Sentiasa Ucapkan Cinta
selain itu anda perlu sentiasa ucapkan kata sayang dan ayat-ayat cinta pada isteri.bagi seorang wanita,rasa cinta perlu diucap untuk menyemarakkan lagi rasa tersebut.

5)Buktikan Cinta 
Sentiasa buktikan pada isteri bahawa anda sangat mencintai dirinya.antara perkara yang boleh dilakukan adalah memberi isteri hadiah,bunga atau kad ucapan yang mengatakan anda sangat mencintai dirinya .layan isteri umpama permaisuri dan sentiasa bersikap romantik.


6)Balasan untuk isteri
balas setiap perkara yang  dilakukan oleh isteri anda.contohnya jika isteri menyediakan  makan malam.balaslah pemberian isteri dengan layanan yang baik terhadap dirinya.sentiasa ucapkan terima kasih kepada isteri anda dan sentiasa berikan dia penghargaan atas pengorbanan yang dilakukan dalam rumahtangga.

7)Sentiasa Berkomunikasi
Jika cinta pada seseorang kita mahu berkomunikasi dengannya pada setiap masa.apabila anda selalu berkomunikasi dengan isteri,dirinya akan faham, bahawa anda mencintai dirinya.


Jadi buat suami yang betul-betul sayangkan isteri tu cepat-cepatlah dapatkan COllagen powder shaklee untuk isteri lagi tambah muda dan cun melecun!!!komfem isteri tersenyum bahagia...



Bulan ni ada promosi tau!!!
beli 6 kotak dapat 7 kotakkk!!! 
free membership untuk anda suami@isteri ye...

✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸
***✆ BERMINAT? Sila Sms/Whatsupp ke 012-9773915 SEKARANG JUGA!!!
=========================================
boleh juga PM/inbox sy.. Ain naina 
✔ Dijamin HALAL
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan

✔ Terbukti Berkesan

Jemput Like Page:MAMA sihat baby ceria untuk informasi terkini dan harga best!!!

Jika anda membeli hari ini dari saya ...anda akan mendapat harga spesel!!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~