Pages

Friday 26 September 2014

SET CANTIK YANG MENJIMATKAN !!!!

Assalamualaikum..... hai semua followerku sari seluruh dunia JIka anda  berminat nak dapatkan mana-mana vitamin dari saya boleh hubungi saya cepat2 ye... in sha Allah saya akan poskan dengan selamat untuk anda!!!... jangan Lupa Add fb saya tau....

Ehhh rasanya tak lama lagi kita nak sambut raya aidiladha kan? pastinya ramai yang mengambil peluang untuk buat korban ..alhamdulillah.. 

Bulan ni ramai jugak yang order set cantik dari saya ni,,, belum termasuk Collagen powder lagi.. semuanya Gara-gara promosi masih berlangsung lagi beberapa hari ni... huh rugi nya anda tak grab cepat2 dari saya.... 

OHH... saya pasti ramai tertanya-tanya jika ambil set kecantikkan tapi jerawat masih ada tu macammana? 

Sebab itu sebab ituuuuu saya selalu suruh my custemer ambil set detox dulu... iaitu ALFLAFA DAN HERBLAX.... kita kene buang dulu karat-karat dalam tubuh kita barulah makan vitamin lebih berkesan.....

Hari ini saya nak cerita set kecantikkan ESP+VITAMIN C +VITAMIN E);-)

Set kecantikkan ini membantu mengatasi masalah minyak di muka,jerawat,jeragat,parut luka ,kulit kusam,tona kulit tak sekata dan pelbagai masalah kulit lain.  

APA KELEBIHAN SET KECANTIKKAN INI?

ESP~kaya dengan protein kacang soya yang membantu memperbaharui sel-sel kulit yang telah mati.ESP juga membantu mengurangkan masalah parut di muka.

VITAMIN C~membentuk kolagen dan seterusnya mengembalikan keanjalan kulit.vita C juga membantu mengurangkan masalah pigmentasi dan mencerahkan kulit.

VITAMIN E~membantu mengurangkan kesan parut akibat jerawat,luka dan jeragat.VITA E juga mengandungi antioksidan yang membantu memerangi kanser.

set ini berbaloi untuk dimiliki sebab mampu bertahan lama.ESP dapat bertahan sehingga 3 bulan .vitamin E Pula dapat bertahan selama 4 bulan.vitamin C pula untuk 5 bulan .........

WAHHHH!!! BANYAKNYA penjimatan yang shaklee bagi!!!.. berbaloi-baloi kan? 

testimoni 1

testimoni 2

Nak cantik sekelip mata tidak ada dalam istilah vitamin shaklee.... vitamin shaklee menjaga dan membentuk sel kulit yang sihat dari dalam.....

Jika anda konsistens pasti akan mendapat kesan lebih baik... apa gunanya mekup tebal-tebal,g cucuk-cucuk,g saloon tiap minggu Jika Sel kulit tidak sihat?

Jadi Jagalah dari dalam ;-)

✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸
***✆ BERMINAT? Sila Sms/Whatsupp ke 012-9773915 SEKARANG JUGA!!!
=========================================
boleh juga PM/inbox sy.. Ain naina
✔ Dijamin HALAL
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan

✔ Terbukti Berkesan

Jemput Like page:MAMA sihat baby ceria untuk informasi terkini dan harga best!!!

Boleh juga Emelkan kepada:ainnaina1@gmail.com


**segala testimoni/penulisan tentang produk yang di kongsi di sini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit**

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~