Pages

Saturday 20 September 2014

CANTIK LUARAN SIHAT DALAMAN... ISTIMEWA UNTUKMU WANITA ( GLA COMPLEX)

Assalamualaikum... selamat berhujung bagi yang bercuti hari ini... alhamdulillah.. istilah bercuti sentiasa ada dalam kamus hidup saya sekarang!!!!!

 kenapa? saya tidak bekerja ke? ehh bukanlah saya buat kerja saya sambil bercuti!!!! lagi best kan? sambil lihat anak membesar depan mata,sediakan makan minum untuk mereka semua tu buat saya rasa bahagia..... duit juga penting ye.... sebab itu saya buat shaklee sebab saya nak bantu orang ,mudahkan hidup orang dan barulah kekayaan itu mengekori.... ..

Saya bukan saje2 ambil shaklee ni...sebab selamat dan berkesan lah saya pilih hanya shaklee ok...


hari ini saya nak cerita lagi testimoni GLA complex ni!!! saya perasan sejak saya ambil GLA memang kurang rasa tidak selesa kat perut,lagi satu saya rasa kulit lebih glowinggg!!! ye kulit saya kering selama ini sebab dari dulu tersilap pakai produk!!!!



meh nak cerita kenapa GLA complex sangat2 di sukai oleh wanita macam saya?

  FUNGSI DAN KEBAIKAN SHAKLEE GLA COMPLEX   

Membantu melambatkan menopous
Memperbaiki masalah prostat lelaki dan masalah kerap kencing
Anti-oksidan yang meningkatkan sistem imum tubuh
Menghalang pertumbuhan sel tumor
Membantu mengurangkan inflamasi kulit,eczema, alergi, kegatalan, kulit kering
Memperbaiki bintik penuaan, tinea, kurap
Membantu mengurangkan symptom akibat rheumatism arthritis
Menghalang komplikasi diabetis
Melangsing badan
Menghalang tekanan darah tinggi kencing manis
Menguatkan kuku dan rambut
Menjadikan kulit lebih sihat dan cantik
Vitamin E untuk menguatkan dinding arteri
Meningkatkan kesuburan bagi yang cuba hamil

Membantu mengawal dan mengatur kitaran haid..

Testimoni 1

Testimoni 2

Anda sendiri pilih... nak sihat luaran yang sementara  sahaja atau nak sihat dalaman yang (tidak kekal) tapi lebih lama?

GLa complex antara yang menjadi hot masa kini!!!! sebab telah banyak membantu wanita-wanita yang mempunyai masalah dalaman seperti di atas.... namun anda harus ingat ini bukan ubat penyembuh ye... vitamin hanya menampung mana-mana yang terkurang dalam diet makanan harian kita.... 

✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸ ***✆ BERMINAT? Sila Sms/Whatsupp ke 012-9773915 SEKARANG JUGA!!! ========================================= boleh juga PM/inbox sy..Ain naina

 ✔ Dijamin HALAL ✔ Mendapat Kelulusan KKM ✔ Tiada Kesan Sampingan ✔ Terbukti Berkesan

Jemput Like page;MAMA sihat baby ceria untuk informasi terkini dan harga best!!!

Boleh Emelkan kepada:ainnaina1@gmail.com


**segala testimoni penulisan tentang produk yang di kongsi di sini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit**

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~