Pages

Thursday 8 November 2012

TESTIMONI SET PENYUSUAN

alhamdulillah,,,,oleh kerana order semakin banyak dari ibu2 yang ingin menambah susu badan,,semakin banyak yg ingin ketahui rahsianya.
untuk pengetahuan semua mommy kt luar ,,,vitamin ini bukan untuk 100% memperbanyakkan susu ibu tetapi vitamin ini menampung apa yang kurang dalam makanan ibu2,,,,,kerana sekarng semua mahu bergerak pantas dan cepat,,,,untuk memperbanyakkan susu wajib membuat demand&supply.
  bila ibu2 menyusu mengamalkan vitamin segala nutrisi keperluan badan akan berjalan lancar bila semua berjalan lancar maka penyusuan juga menjadi lebih lancar lagi,,,..vitamin adalah pemakanan tambahan bukan ubat penambah susu ye,,,.
ramai yang tersilap memahami konsep ,,,,jadi sy ingin betulkan .:)

sebab itu shaklee telah menyediakan satu pemakanan tambahan buat ibu2 menyusu kerana cara hidup dan pemakanan sekarang tidak menbantu ke arah yang lebih memberi segala keperluan badan.
dibawah ini sy ingin kongsikan testimoni ibu2 yang telah membuat keputusan yg bijak dengan memilih pemakanan tambahan yang terbaik.







































anda percaya atau tidak,,,terpulang tetapi bagi sy dalam kehidupan seharian kita sekarang kite lebih memerlukan vitamin&supplement untuk menampung kehidupan seharian,,,,

klik sini untuk set penyusuan

nak order??
hanya pm fb sy ain naina
like fpage sy untuk ketahui tips dan infomasi best2 lagi!!!mama collection
jom kita chatting bersama!!!
emelkan ke ainnaina1@gmail.com 
cal atau sms 0129773915.

atau bank in kan terus ke 162405073935 maybank atas nama noraini harun setelah anda membuat pembayaran cepat2 sms sy untuk penghantaran.....



 *semua testimoni /penulisan tentang produk bukan bertujuan untuk merawat,mencegah atau mendiagnos atau menyembhkan penyakit*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~