Pages

Sunday 23 December 2012

HATI-HATI JIKA PERUT BUNCIT~~~~~


berdiri di depan cermin ,selain wajah yang menjadi tatapan.pasti bahagian perut turut diperhatikan.mana tidaknya lemak-lemak terbonjol ke hadapan mengalahkan wanita mengandung pulak.jika anda memang risau dengan keadaan tersebut,memang patut anda beri perhatian sewajarnya.

ini kerana sebuah kajian terbaru mendapati bahawa mereka yang berperut buncit serta mempunyai lemak berlebihan di bahahgian sekeliling pinggang mempunyai risiko dua kali ganda untuk mati di usia yang muda!!!!

kajian yang diterbitkan dalam jurnal perubatan new england ini telah dilakukan terhadap 350 ribu orang  di seluruh eropah.di dalam kajian tersebut mengatakan bahawa lebihan lemak di bahagian perut akan menjejaskan kesihatan walaupun anda mempunyai berat badan normal serta tidak diketegorikan sebagai gemuk.

menurut DR.tobias pischon ketua kajian dari insitut pemakanan manusia jerman,risiko mati ketika di usia muda bukan hanya berpunca drpd kegemukkan shj tetapi juga melibatkan masalah pengedaran lemak di dalam tubuh badan.lemak di bahagian perut bukan shj menyimpan tenaga tetapi merangsang hormon cytokines yang menyumbang kpd serangan penyakit kronik.!!!! takut nyerrr!!!!!

TIPS UNTUK BUNCITKAN PERUT
*makan semangkuk buah-buahan setia hari.serat dan vitamin yang terkandung di dalamnya boleh membantu memperbaiki sel kulit serta melancarkan sistem perkumuhan.

*banyakkan minum air putih untuk melancarkan sistem metabolisme tubuh.

*elakkan minuman beralkohol.

*lakukan kerja-kerja rumah sendiri agar dapat mengeluarkan peluh,dengan melakukan kerja-kerja rumah ,sekurang-kurangnya sebanyak 350 kalori anda akan terbakar.

*latih otot tubuh anda dengan baik,caranya amalkan duduk dengan tegak agar dapat memperbaiki postur tubuh anda.

*amalkan senaman latih tubi di rumah setiap hari!!!!!!


disamping itu shaklee juga menyediakan set slimming untuk mengatasi masalah di atas,,,,,
set terdiri drpd:
*herb-lax
*lecithin
*alfalfa

fungsi ketiga-tiga set tersebut adalah:
*herb-lax -mengandungi daun senna serta herba-herba lain yang bertindak untuk memperbaiki kesihatan usus,jiga sesuai untuk masalah perkumuhan kerana ia bertidak sebagai detox.......sesuai untuk orang yang ada buasir.set ini tidak sesuai untuk ibu menyusu yerr,,,.

*lecithin-untuk mengelakkkan lemak jahat terkumpul di dalam saluran darah atau mana-mana bahagian tubuh kita.lawannya adalah lemak baik,lecithin adalah jenis lemak yang menghalang lemak di dalam makanan dengan menguraikannya atau memecahkan lemak yang tersembunyi!!!.

*alfalfa-sifatnya yang kaya dengan multivitamin membantu untuk badan yang tinggi acid menjadi beralkali.alfalfa juga meneutralkan tokxin dalam badan serta memberi lebih banyak protein tanpa lemak tepu.juga bertindak sebagai detox untuk melawaskan pembuangan disamping itu alfalfa juga salah satu milkbooster ibu menyusu.

pendek kata~~~~~
DETOX DENGAN HERB-LAX+PECAH LEMAK DENGAN LECITHIN+ANGKUT BUANG DENGAN ALFALFA!!!=BADAN LEBIH RINGAN,KURUS SIHAT DAN YANG PENTING PERUT BUNCIT BERKURANGAN!!!!!!!!.

jom tengok apa kata testi kite:)

bukan saje berat turun tapi muka makin berseri-seri!!!!! fewittttt!!!


wow mereka sudah berjaya!!! anda bila lagi????

jom order,,,,,
senang jer,,,,

harga???tentu best price!!!!!

pm fb sy :ain naina jom kita chatting!!!
like fanepage sy untuk informasi hebat dan terkini:mama collection.

emelkan kpd: ainnaina1@gmail.com

sms@cal:0129773915

bank in kpd noraini harun maybank:162405073935.jika anda telah bank in maklumkan sy untuk proses penghantaran .

NO ID 874853: bagi sesiapa yang ingan walk in sendiri ke branch shaklee terdekat anda boleh guna no id sy untuk dapatkan harga istimewa..sila maklumkan sy jika anda telah membeli guna id sy kerana anda layak untuk mendapatkan konsultasi dan cara pemakanan drpd sy :)...


*segala testi/penulisan tentang produk yang di kongsi disini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit.setiap orang akan mendapat kesan berbeza dari hasil penggunaan produk ini*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~