Pages

Wednesday 19 December 2012

PERLUKAH SUPPLEMENT UNTUK IBU HAMIL?

YEEEEEERR!!! ibu hamil wajib mengambil supplement yang di arahkan doctor.mengapa? kerana supplement ini akan membantu ibu-ibu hamil sentiasa mendapat nutrisi dan memenuhi keperluan dalam pemakanan harian ibu.ibu-ibu hamil juga memerlukan lebih lagi protien,kalsium dan zat besi untuk menampung keperluan ibu dan anak yang dikandung.

dalam kehidupan di gelombang dunia yang pesat ini penuh dengan kesibukkan yang membuat ramai manusia terlupa tentang keperluan asas dalam badan..kita lihat kehidupan dibandar yang semakin tinggi bangunan yang mencakar langit mana ada lagi rumah yang menanam sayur dibelakang rumah,memelihara itik&ayam sendiri........segala nya yang begitu pantas membuat kita mengambil jalan pintas iaitu membeli sayur atau ikan yang sudah layu dan tidak segar yang dijual di setiap supermarket.

kita juga mengetahui ayam dan ikan mempunyai protien yang baik untuk  badan kita tetapi semuanya musnah bila kita memasaknya dengan suhu yang tinggi jadi apa yang ada lagi dalam makanan kita itu??hanya lah sisa-sisa hampas protein yang hilang.
sebab itu kita memerlukan supplement yang boleh menampung apa yang kurang didalam makanan kita.

protien~
bahan asas bina sel &perbaiki sel2,hormon ,enzim.
jika kita tidak mendapat segala protien yang cukup untuk badan kita maka kita akan mengalami :
~kurang tenaga
~berat badan kurang/bertambah
~sukar bangun tidur
~penghadaman yang tidak elok.
~selalu mengantuk/letih
~sengal badan
~rambut gugur
~selalu selesema
~pening kepala
~kebas/lenguh seluruh tubuh
~nafas berbau.

itulah tanda-tanda kita memerlukan supplement tambahan apalagi jika ibu hamil sendiri.
untuk menampung semua kepeluan di atas shaklee telah menyediakan set family wellnes dan set ibu hamil .set family ini sesuai untuk seisi keluarga.


supplement untuk ibu yang hamil trimester 1 :

ini pula supplement untuk ibu yang hamil trimester 2&3


semua supplement ini selamat di ambil oleh ibu hamil dan juga seisi keluarga kerana shaklee telah menyediakan vitamin asas iaitu vita-lea,vitamin c dan vitamin B com yang cukup lengkap dengan nutrisi yang diperlukan oleh badan kita.



nak order??
pm sy atau add fb sy ain naina jom kita chatting!!
like fanepage sy mama collection

emelkan ke ainnaina1@gmail.com &sms 0129773915.
bagi anda yang ingin walk in atau dapatkan sendiri dibranch shaklee anda boleh guna NO ID 874853 untuk dapatkan harga special dan bagi anda yang order dengan sy harga special juga menanti anda!!!
atau bank in kpd noraini harun maybank 162405073935.....jika anda sudah bank in sms sy beri maklumat tentang diri anda dan sy akan cepatkan proses penghantaran secepat mungkin.

*segala testi/penulisan tentang produk di atas bukanlah bertujuan untuk merawat,menyembuh atau mnediagnos penyakit*





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~