Pages

Friday 28 December 2012

~~~VITAMIN E ~~~

alhamdulillahh,,,walaupun vitamin c kekurangan stok tetapi masih ada lagi "hadiah" lain yang anda mesti dapatkan hari ini iaitu vitamin E,,,,,
semua tahu apa fungsi vitamin E kan??
jadi sy akan bgtau sekali lagi,,,,

~menghilangkan kedut,parut dan jeragat.menjadikan wajah tampak cantik,mulus,berseri dan nampak lebih muda dari usia sebenar,,,,wowww sape tak nak kan???hihi,,

~mendapat jolokkan vitamin "seks" ,,,,hooo untuk suami&isteri yang dingin hubungan kelamin.pengambilan vitamin E secara konsisten mampu meningkatkan keinginan seksual dikalangan lelaki dan wanita dan membantu hubungan suami&isteri menjadi seperti malam pertama.

~bertindak sebagai agen anti -penuaan.mahu kelihatan muda,awet muda dan kulit mulus??? amalkan selalu vitamin cinta ni yerrrr,,,.

~melancarkan saraf terutama bagi ibu yang menyusu anak dan dapat mengelakkan bengkak susu berlarutan.

~membantu merawat masalah puting luka bagi ibu-ibu yang menyusu anak,,,,ni yang best vitamin e ini mengandungi semua yang diperlukan oleh wanita,,,,memang vitamin memahami,,,,,la ;).

~mengecilkan dan mencerahkan kawasan areola yang biasa nya akan jadi besar dan gelap selepas bersalin...anda ada perasan kt kawasan tu yang gelap lepas bersalin?jadi vitamin E ini mampu mencerahkan kembali malah menjadi seperti zaman anak dara dulu,,,,,fewitttttt!!!.

~membantu melancarkan peredaran darah dan secara tidak langsung akan meningkatkan lagi kesihatan jantung anda!!!!.




nak order??
senang jer,,,

pm fb sy :ain naina jom kita bercatting !!!

like page sy :mama collection untuk informasi lagi menarik!!!.

emelkan ke :ainaina1@gmail.com

no.telefon:0129773915!!! sms @calling

bank in kpd noraini harun maybank:162405073935

NO ID 874853:bagi anda yang ingin walk in sendiri ke branch shaklee terdekat anda boleh guna id sy untuk dapat harga diskaun!!!!!.maklumkan sy jika anda telah guna id no sy kerana anda layak mendapat konsultasi dari sy ;).


~~~HOT POSTsssS~~~~

vitamin cinta??klik sini

nak kulit lagi berseri dan mulus?klik sini



*segala testi/penulisan tentang produk yang dikongsi disini bukan lah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit.setiap akan mempunyai kesan berbeza bagi setiap penggunan .*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~