Pages

Saturday 29 December 2012

SUSU BANYAK ~~IBU MAKIN SLIMM


alhamdulillah,,,rata-rata ibu yang mengambil set slimming shaklee ibu menyusu memang mendapat kesan yang baik,,,kebanyakkan produk slimming lain tidak membantu ibu-ibu yang menyusu untuk tampil lebih cantik kerana ada yang panas membuatkan bayi tidak selesa tetapi dengan set slimming ibu menyusu shaklee ini anda tidak perlu risau lagi jika ada kesan terhadap bayi kerana set ini selamat untuk ibu dan bayi anda!!!!!

jom kita tengok apa kata ibu yang membuat pilihan terbaik ni,,,,

bukan shj susu banyak tapi ibu kurus dan cantik lagiiiii!!!!











anda mesti percaya!!!! jika ibu-ibu di atas mampu lakukannya anda pasti boleh!!!harus diingat untuk kesan lagi baik wajib mengambil air kosong 3-4 liter sehari dan juga senaman ye,,,nak kurus kene usaha lebih lagi????



haaaa,,,inilah set slimming ibu menyusu yang di ambil oleh ibu-ibu di atas,,,,,

lecitihin~~~untuk membakar lemak&kolesterol.sumber kolina.juga dicadangkan untuk ibu-ibu menyusu yang mengalami masalah duktus tersumbat yang berulang.

alfalfa~~~sumber serat untuk memecahkan lemak &kolesterol tadi dan di angkut keluar dari badan.menggalakkan sistem penghadaman.terkenal sebagai milk booster!!!!

esp(energizing soy protien)~~~sumber protien untuk memelihara otot dalam proses penurunan badan.sebab ramai ibu mengatakan esp mampu menbuat payudara dan punggung jadi lebih anjal kerana esp memelihara otot best kan!!!!esp juga salah satu milk booster ,,memberi rasa kenyang yang berpanjangan bagi ibu dan juga baby.


wowww!!! tak de tau produk yang mcm ni kt pasaran macam shaklee,,,,dibuat untuk menyelesaikan masalah ibu-ibu menyusu dan lepas bersalin yang nak kurus mcm erra fazira gituuuuu,,,;)

anda nak order??

pm fb sy :ain naina jom kita catting 

like page sy :mama collection untuk maklumat dan informasi hebat!!!

emelkan kpd :ainnaina1@gmail.com

no.telefon:0129773915

bank in kepada noraini harun maybank:162405073935

NO ID 874853: anda juga boleh walk in sendiri ke branch shaklee terdekat anda dengan menggunakan ID sy untuk dapat harga diskaun 15-20% tau!!!.sila maklumkan sy jika anda telah gunakan id  sy kerana anda layak untuk mendapat konsultasi dan cara memakan dari sy.


*segala testi/penulisan tentang produk yang dikongsi disini bukanlah bertujuan menyembuh,merawat atau mendiagnos apa jua penyakit.setiap orang akan mendapat kesan berbeza dari hasil penggunaan.*





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~