Pages

Friday 21 December 2012

KEBAIKKAN SET BERPANTANG INI

set berpantang shaklee set yang terbaik !!!! nak tahu apa yang ada dalam set tu???
jom baca yer,,,kita kongsi same-same untuk yang terbaik bagi ibu-ibu yang besalin.

~multivitamin&vita-lea
mengandungi 12 vitamin dan 7 mineral.menambah apa yang kurang dalam makanan harian kita.sangat bagus di ambil oleh ibu-ibu lepas bersalin keranan kita tahu ibu-ibu lepas bersalin banyak makanan kene elakkan/pantang,jadi plilhan terbaik adalah multivitamin bagi menggantikan makanan tersebut.iron juga penting untuk ibu yang telah kehilangan banyak darah sewaktu bersalin.



~vitamin B com
membantu ibu-ibu mengatasi kelesuan.penting bagi kesihatan mental,membantu mencegah kemurungan(meroyan) dan sebagai penenang anti strees.perlu bagi urat saraf untuk ibu-ibu yang baru melahirkan anda memerlukan B com untuk mengatasi masalah kelesuan dan keletihan.


~vitamin C
penting dalam pembentukkan kolagen dan menguatkan sel-sel tisu dalam badan.membantu dalam proses pemulihan luka dan membantu meningkatkan taraf sistem pertahanan badan.bagi ibu-ibu yang inginkan luka cepat sembuh maka vitamin c adalah jawapannya.

~zinc com
membantu mempercepatkan proses baik pulih luka luaran mahupun dalaman(rahim).bagi yang tidak makan ikan haruan atau pati ikan haruan maka zinc adalah pilihan yang tepat bagi menggantikan ikan haruan.selain itu zinc juga membantu mengurangkan masalah keguguran rambut selepas bersalin.yang penting sekali zinc com dapat membantu mengatasi masalah "kedinginan" selepas bersalin.


~ostematrik
membekalkan nutrien2 harian termasuk kalsium yang dapat membantu dalam pembentukkan dan penjagaan tulang dan gigi.ia juga mengandungi magneseum,vitamin D dan mineral zink.ia membantu ibu-ibu lepas bersalin dalam proses pembuangan kerana biasanya ibu lepas bersalin akan mengalami sembelit..juga amat bagus untuk ibu menyusu kerana ibu mneyusu memerlukan lebih banyak lagi kalsium harian.



~esp energizing soy protien
ia memberi tenaga yang berpanjangan,membantu melancarkan proses penghasilan susu .penting untuk kalenjar dan tumbesaran,mencantikkan kulit si ibu ,membantu kawal paras kolesterol dan memberikan rasa kenyang pada kadar yang lama.sangat bagus untuk tumbesaran bayi kerana khasiat esp ini dapat mengalir kepada bayi melalui susu ibu.




jom grabbb now set berpantang yang selamat dimiliki tiada kesan sampingan,,,,,,
tak percaya??? jom tengok testi<<<


sorryyy la,,kalau dah amik shaklee tak perlu amik segala jamu atau ma"ajun lagi....set ini lengkap dengan semua keperluan tubuh ibu ,,,,


banyak perbezaan makan shaklee dengan jamu ni,,,,




nak order???

add fb sy :ain naina jom kita chatting!!!

like fpage sy untuk informasi lagi hebat!!! :mama collection

emelkan kpd:ainnaina1@gmail.com

sms@cal :0129773915 ain

bank in kpd :noraini harun 162405073935 maybank 

NO ID :874853 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~