Pages

Sunday 29 June 2014

CANTIK DALAMAN DAN JELITA LUARAN

Assalamualaikum hai bertemu lagi kitee.... sempat lagi update blog ni...biasalah anak tengah tido jadi hargailah masa yang ada... sekejap lagi nak g masak untuk berbuka pulak... masak ikan siakap 3 rasa.. alhamdulillah rezeki kami bertiga malam ni...

ni yang best buat kerja dari rumah sambil buat shaklee sambil masak,sambil tidokan anak pun boleh buat.. semua di hujung jari kan... lagi satu yang best saya  sentiasa ada masa  memasak untuk keluarga saya... menjimatkan masa,wang dan tenaga... 

bila kita sentiasa di sisi mereka tentulah mereka tidak merasai kesunyian atau rasa berjauhan dari kita betul tak? siapa nak jadi WAHM macam saya boleh contatc saya.. saya akan bgtau caranya ;-)

ok kali ini masih berkisar tentang protein...huhuhu of kosss esp kegemaran kuuuuu dan penggemar tegar kat luar... semua pakat dok pilih esp ni jeee.. kenapa ???sebab protein esp ini ada dua dalam satu !!

Protein untuk kecantikan dan tenaga~
Ramai orang tak tahu, protein ni banyak kebaikan. Dari proteinlah terbinanya sel yang seterusnya membentuk sistem badan termasuk imun sistem dan kulit. Sebab itu, sangat penting untuk dapatkan supplemen protein yang berkualiti supaya hasilnya awesome dan terbaik seperti ESP Shaklee. Energizing Soy Protein Shaklee @ ESP Shaklee terbukti memberi banyak kebaikan terhadap kulit. Dalam mengamalkan ESP untuk tujuan lain, tanpa sedar kulit kelihatan lebih cantik dan sihat!

~Bagaimana protein dari ESP membantu memberi tenaga dan kesan kulit cantik?~


1. Protin ESP membantu bina semula otot dan kulit. Kesannya radian kulit dan kepejalan otot ditingkatkan, penyembuhan luka dipercepatkan dan kesan parut semakin pudar. Jadi, jika anda baru lepas bersalin, accident, operation dan ada luka-luka, amalkan protein ESP untuk kesan pemulihan. InsyaAllah parut akan semakin pudar, luka dalaman lebih cepat pulih dan kulit jadi lebih sihat dan cantik.



2.  Protin ESP menyediakan tenaga berpanjangan dan bantu tahan rasa lapar kerana bekalan sumber tenaga yang konsisten. Jadi, untuk orang yang nak berdiet turunkan berat dan yang suka jaga makan, ESP ni sangat sesuai. ESP mempunyai indeks G.I yang rendah di mana glukos dilepaskan dengan perlahan dan konsisten di dalam darah membuatkan badan bertenaga lebih lama dan protin sememangnya membantu memberikan rasa kenyang lebih lama. Sebab ini jugalah, ramai orang nak kurus, mengamalkan diet PROTEIN.




3. Kadang-kadang kurang tidur disebabkan insomnia menyebabkan kulit wajah jadi lesu dan badan kepenatan. Berita baik, protin ESP dan vitamin B complex di dalamnya membantu untuk masalah insomnia. InsyaAllah anda akan dapat rehat dan tidur yang memuaskan. Jadi, wajah akan jadi kembali berseri!



4.  Membaiki pigmentasi dan masalah rambut gugur. Akar rambut yang tidak kuat dan kulit kepala yang bermasalah, boleh menjadi punca rambut gugur. Jadi, protin sangat penting dalam membantu masalah ini. Jika kekurangan protein adalah punca masalah anda, pengambilan ESP akan dapat membantu menyelesaikan masalah rambut gugur itu! Jadi, bukan sahaja kulit yang cantik, rambut juga lebih sihat dan cantik. Ops, jangan lupa tutup aurat. Rambut hanya untuk tatapan suami dan muhrim sahaja.




Sempena bulan puasa, amalkan ESP untuk membantu kenyang lebih lama, tenaga berpanjangan dan kesan kulit yang cantik dan sihat di hari raya!

Best kan esp ni? semua boleh... lelaki ,perempuan,remaja,ibu hamil ,ibu menyusu...

testimoni 1

Ini testimonial ESP Shaklee. Semakin cantik dan kelihatan lebih muda ibu beranak seorang ni. Ok ini gambar tahun 2013 ya. Latest 2014, lagi cantik pemilik testimonial ESP untuk kecantikan ni, namanya Yani dari Gemencheh.
 Alhamdulillah, sedang mengandung lagi sekarang. Jika badan kita diberikan dengan nutrisi yang baik-baik dari sumber yang terjamin, banyak betul value added yang bakal kita dapat termasuklah kesuburan.

NAK testimoni lagi?KLIK SINI

✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸
***✆ BERMINAT? Sila Sms/Whatsupp ke 012-9773915 SEKARANG JUGA!!!
=========================================
boleh juga PM/inbox sy.. Ain naina 
✔ Dijamin HALAL
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
✔ Terbukti Berkesan

Jemput Like pAGE:MAMA sihat baby ceria untuk informasi terkini dan tips menarikkk.

Boleh juga Emelkan kpd:ainnaina1@gmail.com

*segala testimoni/penulisan tentang produk yg di kongsi di sini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~