Pages

Friday 27 June 2014

DAH BERSAMA TAPI MASIH TAK HAMIL?

Assalamualaikum..... wah entry kali ini agak kurang selesa sikit namun sebenarnya ia adalah perkongsian ilmu buat para suami isteri yang berusaha untuk punyai cahaya mata.

Beberapa tips yang boleh dilakukan selepas bersetubuh yang mungkin membantu anda dan pasangan lebih peluang cerah untuk dapat anak seperti di bawah:

~Lepas bersetubuh, anda tidak digalakkan bangun dan mencuci anggota kelamin kerana bergerak dan berjalan membuatkan air mani yang bertakung dalam penghujung alat sulit puan terkeluar.

~Selepas melakukan hubungan suami isteri, anda perlu kekalkan posisi dan tidur mengikut posisi yang anda berasa selesa. 


~Untuk mengelakkan banyak air mani keluar daripada alat sulit, anda dinasihatkan jangan mengemut selepas seks dan ketika pasangan melucutkan alat kelaminnya, sebaliknya perlu melegakan kemutan.

Set kesuburan shaklee sudah banyak membantu suami&isteri yang inginkan cahaya mata.

Dalam hal ini si isteri kene pandai memujuk suami

Tahukah anda 30% dari masalah kesuburan berpunca dari pihak lelaki. Rawatan bagi lelaki agak terhad berbanding wanita. Salah satu jalan keluar bagi masalah ini adalah kaedah IUI dan ICSI yang melibatkan kos yang tinggi. Yang paling susah adalah untuk memujuk pihak lelaki membuat diagnosis dan rawatan. 

Apa kata cuba kaedah pemakanan dari vitamin pula. Jadi si isteri perlu pujuk suami sama-sama berusaha dan jangan malu jika kekurangan nya datang dari pihak suami.

Jadi, apa tunggu lagi, jom dapatkan vitamin ini. Kepada mereka yang ada masalah sukar dapat zuriat, inilah masanya untuk mencuba, mudah-mudahan berhasil.

InsyaAllah.


INFO:
"20% pasangan yang mendapatkan rawatan kesuburan tidak merancang hubungan kelamin pada masa-masa yang tepat disebabkan kurangnya pengetahuan tentang kesuburan" .Sumber : (American Infertility Association( AIA).

testimoni 1

Testimoni 2
Esp juga amat membantu jika anda mengalami masalah kurang subur ..

testimoni 3

Alhamdulillah.... syukur kepada ALLAH SWT yang memberi nikmat ini..

 kepada anda yang belum lagi merasai nikmat ini.. apa kata anda dan suami mencuba set ini... Demi kebahagiaan anda berdua...

✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸

***✆ BERMINAT? Sila Sms/Whatsupp ke 012-9773915 SEKARANG JUGA!!!
=========================================

boleh juga PM/inbox sy.. Ain naina

✔ Dijamin HALAL
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
✔ Terbukti Berkesan

Jemput like Page:MAMA sihat baby ceria untuk informasi terkini dan tips menarikkk.

Boleh juga Emelkan :ainnaina1@gmail.com

*segala testimoni/penulisan tentang produk yang di kongsi di sini bukanlah bertujuan merawat ,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~