Pages

Wednesday 25 June 2014

SUAMI PUJI MAKIN CANTIK DAN GEBU !!!!!

Assalamualaikum.... untuk ibu-ibu yang pernah melalui saat-saat kehamilan pastinya anda perasan akan "perubahan" diri anda terutama pada payudara..


Bermula dari minggu ke lapan .
, payudara mulai membengkak dan ia akan terus membesar sepanjang tempoh kehamilan anda. Payudara membesar adalah perkara biasa bagi wanita yang hamil anak sulung.
 Payudar wanita hamil akan berasa gatal dan ia mungkin disebabkan oleh ketegangan yang berlaku di sekitar kulit payudara. Tidak mustahil juga ia akan menyebabkan "strecth mark" pada bahagian berkeanaan.

Berkemungkinan juga anda dapat melihat urat darah pada kulit payudara,dan kemungkinan juga puting payudara menjadi lebih besar dan gelap. Selepas beberapa bulan, bahagian aerola pigmen-pigmen yang mengelilingi bahagian puting susu, akan menjadi lebih besar dan gelap.

Anda mungkin tidak sedar dengan kehadiran bintik-bintik pada aerola sebelum ini. Kini, bintik-bintik itu atau kelenjar minyak semakin jelas kelihatan. i juga dinamakan Montgomery's tubecles yang mana perubahan ini akan membantu bakal ibu mempersiapkan diri untuk menyusukan bayinya nanti.

Sepanjang bulan ketiga kehamilan, payudara mulai menghasilkan kolostrum, susu istimewa yang bakal diterima oleh bayi pada hisapan kali pertamanya. Semasa bulan-bulan terakhir kehamilan, puting susu anda akan mengeluarkan cecair berwarna kekuningan. Sesetengah wanita hamil akan mengalami keadaan ini dengan lebih awal dan ada pula yang langsung tidak mengalaminya.


Jangan bimbang kerana vitamin shaklee  ada cara terbaik untuk hilangkan kehitaman di setiap tubuh ibu terutama di bahagian nipple kita tu... mesti malu nak berdepan dengan suami kan?

~VITAMIN E~
Bagi wanita yang pernah melahirkan anak, perasankah anda kawasan areola iaitu kawasan bahagian puting susu menjadi besar dan gelap. Semakin banyak kelahiran akan membuatkan ianya semakin gelap. saya  membuat kesimpulan bahawa ianya merupakan pigmentation after kelahiran. Namun dengan pengambilan vitamin E yang konsisten membantu kawasan gelap itu mengecil dan warna puting menjadi cerah semula.


Lagi khasiat vitamin E~

~Vitamin E membantu mempercepat proses baik luka. Sangat membantu apabila si ibu yang menyusu mengalami luka di bahagian nipple. Rata2 ibu yang menyusu akan melalui saat sukar apabila puting susunya melecet atau pun luka. Pengambilan yang konsisten sangat membantu si ibu recover dari kesakitan yang dilalui.

~Vitamin E sangat membantu dalam aspek kesuburan. Bagi ibu yang menyusu, kedinginan adalah masalah biasa yang bakal dilalui disebabkan hormon prolaktin yang lebih tinggi dari hormon estrogen. Walau bagaimanapun melalui pengalaman saya , pengambilan vitamin membantu mengatasi masalah kedinginan.

~Vitamin E mencegah segala pertumbuhan abnormal sel terutama kanser. Pengalaman saya  sendiri bila mengalami bengkak susu yang ketara, saya  akan mengambil dua biji vitamin E namun ianya bukanlah diamalkan secara berterusan cuma pada saat melalui saat bengkak susu atau clog duct. 

~Vitamin E membuatkan si pengamal nampak muda kerana vitamin E melambatkan proses penuaan. Pengambilan vitamin E yang konsisten sangat membantu dalam mendapatkan tekstur kulit yang cantik. Ianya juga membantu menghilangkan parut dan jeragat. Membantu wajah nampak lebih berseri dan tidak kusam.

ESP JUGA AMAT MEMBANTU~ KENAPA?

~ESP : Protien sangat penting dalam penghasilan sel baru. Ianya membantu mengurangkan kesan hitam (kulit mati akibat jerawat). Tompokan hitam pada kulit akibat jerawat sangat sukar dihilangkan kerana kita tidak mendapat cukup protien yang membantu dalam penghasilan sel baru. Untuk dapatkan kulit yang cantik kita perlulah mendapatkan makanan yang bersumberkan protien yang baik.

SEBAB ITU SAYA AMBIL VITAMIN E SEKALI ESP UNTUK PENYERAPAN VITAMIN LAGI CEPAT ;-)

TESTIMONI

Nak suami sayang ,,pandang lama-lama jom dapatkan esp dan vitamin E ni ..boleh di amalkan bersama ;-)

testimoni 2

Tunggu ape lagi? nak cantik untuk suami kene mula sekarang ...untuk suami kalau nak isteri sentiasa cantik kene lah beli hadiahkan buat isteri anda tercinta... sebagai penghargaan kerana isteri anda telah berjuang melahirkan zuriat anda..


***✆ BERMINAT? Sila Sms/Whatsupp ke 012-9773915 SEKARANG JUGA!!!
=========================================

 boleh juga PM/inbox sy.. Ain naina 

✔ Dijamin HALAL
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
✔ Terbukti Berkesan

Boleh juga jemput LIke Page :MAMA sihat baby ceria untuk informasi terkini dan tips menarikk.

Boleh JUga Emelkan kepada:ainnaina1@gmail.com

*segala testimoni/penulisan tentang produk yang di kongsi di sini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~