Pages

Monday 16 June 2014

SHAKLEE MERUBAH IMPIAN MENJADI KENYATAAN

Assalammualaikum!!! selamat sejahtera semua.... buat ummat islam selamat menyambut bulan ramadhan ye... isssk isskk.. tak lama lagi nak puasa ni... hmm bagi anda yang nak kurus ini lah masanya... indah kan islam ni? dalam setahun ada sebulan bulan puasa.. masa untuk kita "mencuci" tangki yang berkarat dalam perut kita ini.. 

Nak lebih best lagi boleh amalkan juga set slimming shaklee !!!! bukan sahaja kurus tapi bonus nya sangat slim dan sihat bukan slim sakit ye.... jom terjah set apa itu?
Jika anda selalu sembelit, membuang pun berjam-jam duduk dalam toilet,anda nak kurus,nak sihat,,, set ini amat sesuai sekali...  tetapi pengambilan air juga mesti lebih tau....

JOM DETOXXX *** 

~ Herb-Lax 
= = = = =
Merangsang pengecutan otot usus secara semulajadi membolehkan penyingkiran sisa-sisa yang terperangkap, memendekkan masa transit, dan mengelakkan penyerapan toksin. 
Fungsi : membantu meningkatkan pengaliran darah, mengurangkan bau badan, jerawat, melegakan sembelit, gas perut dan usus, dan menormalkan fungsi usus
= = = 
~ Alfalfa 
= = =
Akar herba yang mengagumkan tumbuh sangat dalam ke dalam tanah untuk menyerap nutrien penting dan mineral yang terdapat jauh di dalam bumi. Hanya alfalfa yang mempunayi kualiti terbaik digunakan dalam Alfalfa Shaklee. Ditanam di California tanpa pestisid, hormon sintetik, bahan kimia atau baja bukan organik,menjadikan ia alfalfa berkualiti tinggi

Fungsi : 
~bertindak sebagai agen diuretik, pembersih badan dan penyahtoksik. ~merangsang aliran hempedu, dan membuang unsur mineral bahaya dari tubuh. 
~membantu melindungi dari radiasi dan membantu mengawal bau badan.
~membantu dalam pencernaan, anti-radang, anti-artritis dan anti-bakteria. ~membantu dalam penyembuhan ulser, gout, sakit tumit, sakit perut, alahan dan pembaikan cakera tulang belakang (disc). ~mengawal tahap gula dalam darah.
~membantu menurunkan paras kolesterol.

~ Lecithin 
 ======
Lecitin dinamakan “pengemulsi semulajadi” kerana ia mempunyai kesan ‘melekat pada lemak’….dalam kata ringkasnya,ia menyebabkan lemak tu ‘terapung’ dalam darah…dan seterusnya mencegah lemak dari melekat pada dinding membran..

✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸
***✆ BERMINAT? Sila Sms/Whatsupp ke 012-9773915 SEKARANG JUGA!!!
=========================================
boleh juga PM/inbox sy.. Ain naina boleh terus chat dengan sy.. setiap pembelian dari mamasihatbabyceria akan mendapat konsultasi percuma !!!!

✔ Dijamin HALAL
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan

✔ Terbukti Berkesan

testimoni 1

Testimoni 2

testimoni 3

untuk kesan lagi baik anda boleh juga tambah esp atau chinch shake atau chinch tea mix..

Sebarang pertanyaan boleh juga emelkan kepada:ainnaina1@gmail.com

**segala testimoni/penulisan tentang produk yang di kongsi di sini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~