Pages

Thursday 19 June 2014

KURUS DENGAN ESP? BOLEH KE?

Assalammualaikum

Ada segelintir pembeli merungut mengatakan berat naik selepas minum ESP. Apabila keadaan ini berlaku, cara terbaik adalah hubungi pengedar anda dan periksa semula cara ambilan suplemen ini. Tetapi ada yang memberi respon pengedar mereka tidak melayan mereka lagi selepas belian.



Kenapa jadi macam tu? sebab itu saya amat galakkan custemer saya minum air kosong banyak2... gantikan makan malam dengan oat atau buah-buahan bersama segelas esp... kerana jika anda ambil esp sebelum makan umpama anda makan nasi 2 kali... sebab itu jika anda membeli dari saya,, saya akan bagi konsultasi yang betul..

Malam adalah waktu paling kritikal kerana metabolisma badan adalah rendah pada waktu ini kerana pada waktu malam kita dah kurang menggunakan tenaga. Disarankan pada waktu malam minum ESP atau CINCH berserta sup dan sayur. 

Sebaiknya selepas makan malam jangan terus tido, kena buat-buat sibuk sket..Tak perlu yang berat-berat pun, cuba jalan-jalan kat taman ke, jalan kat beranda rumah pun dah cukup bagus.hihi 

Dah ramai yang berjaya kurus dengan esp ni!!! tak caya jom tengok ..

testimoni 1

testimoni 2

testimoni 3

In sha allah semua boleh jika anda mendapat konsultasi yang betul... jika anda ibu masih menyusu anda di galakkan ambil esp jika ingin kurus tetapi untuk individu biasa lelaki atau wanita CHINCH shaklee sesuai untuk anda!!! ingat ESP DAN CHINCH SHAKLEE BUKAN UBAT KURUS YE ..

Jika anda membeli dari saya hari ini akan mendapat konsultasi percuma ;-)

***✆ BERMINAT? Sila Sms/Whatsupp ke 012-9773915 SEKARANG JUGA!!! 

boleh juga PM/inbox sy.. Ain naina
✔ Dijamin HALAL
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
✔ Terbukti Berkesan

Like Page:MAMA sihat baby ceria untuk informasi terkini dan tips menarikkk.

Boleh juga Emelkan kepada:ainnaina1@gmail.com


*segala testimoni/penulisan tentang produk yang di kongsi di sini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit**

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~