Pages

Monday 9 June 2014

IMPIAN BOLEH MENJADI KENYATAAN !!!!!!

Assalammualaikum.... Alhamdulillah teruja sangat sy nak cerita malam ni hihihi... huh!!! rasa macam dapat AURA baru tengok kawan2 Naik pentas.... IN SHA ALLAH rezeki untukku akan menyusul...  apa yang best lagi sy sambut my birthday pada hari majlis itu berlangsung juga..hihihi hadiah hari jadi terbaikkkk!!!!!

that's why sy suka shaklee ni ,,, kita di bayar dengan penghargaan yang sangat istimewa di atas apa yang kita buat.... shaklee adalah satu-satunya syarikat nutrisi yang mementingkan alam sekitar ...



acara tahunan dari shaklee mengumpulkan semua pengedar-pengedar shaklee.. untuk mereka yang layak, inilah harinya shaklee memberi penghargaan.. shaklee berikan anugerah ala-ala Anugerah Bintang Popular Berita Harian (abpbh) tue.. bezanya, tiada anugerah yang Paling Popular.. tetapi semua mereka yang hebat Shaklee berikan anugerah.. semua layak dapat.. pehhhh tersangatlah best.
Antara yang sangat best dapat tengok live CEO SHAKLEE abam ROGER BARNETT hihihi... ucapan dari manager VICTOR LIM,semuanya bagi semangat!!!!


Ni yang best bila anda joint kami anda tidak akan dibiarkan keseorang kerana dalam TEAM kami adalah seperti adik-beradik ... saling tolong-menolong 


With mommyku dan sifukuuuu yang banyak bagi tunjuk ajar.... dengan shaklee segala impian boleh menjadi kenyataan janji ada kemahuan dan sentiasa fikir positif!!!!

Ramai yang bertanya susah ke buat Shaklee ni? Senang ke ? Jawapan susah atau senang tu ada dalam diri yang bertanya..kalau rajin, semangat kental, ada kemahuan, senang lah..kalau nak duit masuk dengan goyang kaki, ini bukan lah jalannya..Kita ni walau dalam bidang apa pun, kalau nakkan sesuatu, kene usaha keras..kalo ada yang kata usaha sikit2 je dah dapat duit beribu, beratus ribu..itu semua tak betul lah tu..



Dalam shaklee kami macam keluarga bersatu,bantu sesama kami sampai kami berjaya mencapai impian ... jadi kalau nak impian jadi kenyataan kene lah buka "hati" dan "minda" anda luassss!!! sampai bila kita nak jadi orang biasa kan?


Leader shaklee semakin meningkat!!! yeahhh itu salah satu pencapaian yang membanggakan!!! sy sangat salute dengan ibu-ibu yang naik pentas hari tu memang semuanya bukan sahaja dari golongan biasa bahkan ada yang bekas pensyarah,lawyer,cikgu ,doctor.... huh!!!! walaupun anak ramai tetapi tetap "berbisa".. jangan pandang sebelah mata ye..hihihi..


Thank you to my husband.. Terima kasih kerana memberi restu, berada di sisi saya saat jatuh dan bangun. Teman setia mendengar luahan hati isteri dia tatkala sedih dan gembira. Lepas ni saya berjanji akan berusaha lebih kuat untuk kita bersama. Next year boleh p travel 1 dunia :)

sebab Shaklee bukan jenis sibuk nak cari orang. Orang cari kita untuk buat biz. baru la kerlasss.. Kami di Shaklee tak menjaminkan boleh dapat RM5000 dalam masa yang singkat. Ada sesetengah biz yang menjanjikan income banyak dalam masa sebulan. Mesti kena labur besar jugakkan.. Tetapi tak mustahil kalau kita rajin di Shaklee. Modal RM65. selepas itu adalah USAHA kita. rajin dapat la banyak. Banyak ALASAN, maka dapat la apa yang sepatutnya.


ALLAHHUAKBAR!!! Alhamdulillah ............... 

Anda bila lagi? nak joint kami ? 
boleh pm/add fb sy:Ain naina boleh terus chat dengan sy ;-)

Like page:MAMA sihat baby ceria untuk informasi terkini dan tips menarikkk!!!

sms/whatsapp:0129773915



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~