Pages

Tuesday 17 June 2014

NUTRIFERON STOK KECEMASAN DI RUMAH

Assalammualaikum... alhamdulillah hari ini mataku masih membuntang lagi di depan laptop huhu..setelah habis siap kerja rumah dari pagi memasak,mandikan ainul,siapkan makan minum ainul,suami balik bagi suami makan pulak hihihi.. biasalah suri rumah kerja 24 jam kan? disebabkan esp dan chinch tea energy ni lah saya masih bertenaga alhamdulillah...

Apa yang best sekali walaupun saya surirumah tapi saya masih sempat buat shaklee ni.. ala buat "main-main" je.. daripada saya duk share benda tiada faedah kat facebook baik saya manfaatkan fb ni jadi "LUBUK" duit wakakaka..

OK biasanya saya selalu share testimoni orang lain Tapi Kali ni nak share sikit my testimoni incik somi ku... somi ku seorang yang kuat bekerja jadi setiap hari bila pulang ke rumah memang muka monyok dan penat jeee... saya dah banyak kali suruh makan vitamin shaklee tapi TAK MAU.. dia kata vitamin ni same aje.. walaupun dah di terangkan lagi bersuluh huhu.. tak ape memang orang lelaki ni payah nak telan-telan ni .. mereka tak suka benda leceh... (leceh pun untuk kebaikkan mereka gak)..

Pada suatu hari saya cuba bagi  NUTRIFERON lah... ala yang dalam peket kecik tuu... dia tak tolak pulak hihi happy rasanya... 
Macam biasa dia pergi keje... baru semalam dia cerita katanya tak de dah rasa penat atau mengantuk!!! dia siap mintakk lagi nutriferon tuhh!! huh selamat mujurlah suami ku dah belajar tinggalkan "panadol" dia tu... kalau tak sebelum ni bila penat asyik nak ubat yang bukan-bukan.. saya dah bertahun tak kenal panadol tu... lepas ni kene selalu ade stok nutriferon dekat rumah...

Nak tahu kenapa nutriferon menjadi pilihan saya dan isteri-isteri kat luar tu?

KERAP dijangkiti flu, batuk dan demam? Anda mungkin memerlukan NUTRIFERON. Nutriferon adalah produk Shaklee yang dihasilkan bertujuan untuk ‘boost’ sistem perlindungan imuniti tubuh – interferon. Interferon adalah sejenis protein yang dihasilkan oleh tubuh kita untuk melawan virus, sekaligus mengelakkan virus tersebut ‘membiak’ dalam tubuh kita.

1. Meningkatkan sistem imun dalam masa 3 hari. 

Interferon mampu meransang dan meningkatkan secara keseluruhan sist. Imun tubuh.


2. Melindungi dari influenza. 
Melindungi dengan berkesab drpd virus, microb termasuk selesema, flu, alergi dan influenza.

3. Meringankan stress dan kelesuan.

Meringankan kemudaratan yg disebabkan keresahan, stress, kelesuan dan gaya hidup sibuk.



★ Siapakah yang perlukan Nutriferon?

1. Mereka yang ingin kekal sihat

2. Mereka yang mempunyai masalah kesihatan

3. Individu yang selalu stress
4. Ibu yang menyusukan anaknya
5. Individu yang mengamalkan makan makanan secara tidak seimbang dan kehidupan yang aktif
6. Mereka yang banyak travelling & sentiasa bergerak
7. Sesiapa yang mempunyai sistem imunisasi yang rendah (biasanya, mereka ini mudah akan terjangkit, apabila orang sekeliling mereka tidak sihat)

8. Sesiapa yang mengidap selesema, demam, kanser / asma.

testimoni 1

testimoni 2

testimoni 3

WAhhh nutriferon patut ada dekat rumah jika ada ahli keluarga yang selalu demam kan? lebih baik mencegah dari merawat... jika anda rasa nutrferon mahal ,,, adakah anda rasa dengan pergi ke klinik tiap bulan itu "murah" berbanding jika anda mengambil nutrferon ini? anda fikirlah sendiri... tepuk dada tanya selera.. bagi saya amatlah rugi jika saya tidak memberi yang terbaik buat keluarga saya ;-)..

testimoni lagi? KLIK SINI

✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸
***✆ BERMINAT? Sila Sms/Whatsupp ke 012-9773915 SEKARANG JUGA!!!
=========================================
boleh juga PM/inbox sy.. Add FB:Ain naina boleh terus chat dengan saya ;-)

✔ Dijamin HALAL
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan

✔ Terbukti Berkesan

Like Page:MAMA sihat baby ceria untuk informasi terkini dan tipss menarikk ..

Boleh Juga Emelkan kepada:ainnaina1@gmail.com .

*segala testimoni/penulisan tentang produk yang di kongsi di sini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit**

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~