Pages

Monday 9 June 2014

JOM BERTINDAK SEKARANG!!!!

Assalammualaikum...

Saya kongsikan ye..sedikit sharing dari Roger Barnett

Semalam, PM cery pon cakap..75% masa Roger adalah "melihat" Malaysia. Betapa Malaysia menarik minatnya untuk "melaburkan" masanya. Bukan mudah ye..hehe..

Sales Shaklee di Malaysia naik mencanak  beberapa tahun ini..dan ini membuktikan kami menunjukkan prestasi yang baik. Yang mana semakin ramai rakyat Malaysia yang menggunakan Shaklee. 

Roger percaya, kepimpinan yang diserlahkan oleh "leader-leader" dalam Shaklee memang boleh memberi impak yang besar kepada seluruh rakyat Malaysia untuk membantu lebih ramai insan di luar sana. Memang kalau leader sekarang dah ramai yang lepasi zon bebas kewangan, tapi cukupkah hanya segelintir saja?

Terdapat ramai orang di seluruh Malaysia yang juga inginkan seperti apa yang orang-orang yang telah berjaya dalam Shaklee dapatkan. Mereka semua jutawan. Tapi sedang menunggu masa untuk menjadi jutawan itu. Jadi tugas kami untuk bantu bakal2 jutawan ini mengenali potensi diri:)


Jadi, memang patutlah sesiapa yang sudah berjaya dalam Shaklee untuk membantu insan-insan lain mendapatkan apa yang mereka mahukan. Membantu dalam memberi mata kail. Membantu dalam mencari identiti hidup sendiri melalui Shaklee. 

Ramai leader-leader dalam Shaklee yang bermula dengan "ye ke boleh ni", tapi akhirnya mereka mendapat sesuatu yang sebelum ini tidak pernah diduga dalam hidup setelah mereka betol2 berusaha dalam Shaklee. Yang sebelum ni mereka ingat ia hanya mimpi, tapi kini menjadi kenyataan. Yang boleh diwarisi bisnes ini kepada generasi ke generasi dalam keturunan kita.


Shaklee merupakan produk kesihatan nombor 1 di USA, dan dalam proses untuk menjadi produk kesihatan no 1 di Malaysia juga:). Insyaallah grup Legasi Anugerah Terindah salah satu kumpulan besar yang menyumbang ke arah itu. 

Target kami, tahun ini...1% dari rakyat Malaysia bersama Shaklee..menggunakan Shaklee, menjadi ahli keluarga Shaklee bersama kami. Dan 5 tahun akan datang, insyaallah..10% dari keluarga Malaysia ini menjadi keluarga Shaklee yang menggunakan Shaklee:)..kerana produk Shaklee memang dah dapat membantu ramai insan menjadi lebih baik dari segi kesihatan. Dan kenapa hanya segelintir insan saja yang kita ingin sentuh. Padahal ramaii lagi insan lain yang perlukannya.



Kami kongsikan dengan anda, produk Shaklee yang 100% dijamin selamat, 100% dijamin mesra alam dan 100% dijamin berkesan...

Modal berapa nak join Shaklee ni? Hanya RM 75 untuk semenanjung, dan RM 85 unt sabah sarawak.tu minimum:)


Teruja? Pasti anda mencari jawapannya..

Rakan and patner anda ;-) Ain naina sms/whatsapp 0129773915...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~