Pages

Thursday 26 June 2014

SYOKK NYA BILA DIPUJI SUAMI SENDIRI ~TESTI PENGGUNA SET SLIMMING DAN KECANTIKKAN SHAKLEE

Assalamualaikum... wah... mesti happy tersangat-sangat kan bila di puji oleh orang yang kita cintai... bertuah sungguh puan siti noor atiah ..

beliau mengambil set slimming dan set kecantikkan tau... beliau kata macam tak percaya bila suami tersenyum dan kata nampak lain...wah!!! berbunga-bunga hati ....hihihi

mai tengok gambar beliau~~>>

"Assalamualaikum..nk share pnggunaan set slim + set kulit cntik.macam tak percaya ja bila suami dah mula trsnyum bangga.dia kata isteri dia dah nmpk lain.syok sngat bila yg puji 2 suami sendiri.set slim baru ambik 2 bulan, set cantik tak smpai sebulan..best sgatttt..timakasihShaklee..syukurpdMuYaAllah..."


ANTARA SET KECANTIKKAN YANG BELIAU AMBIL~


Vitamin C~ Membentuk Kolagen – Meransang pembentukan kolagen. Kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. Oleh itu, ianya mampu mempertingkatkan kedut dan menghalang otot menjadi lembik.

Vitamin E~Anti-Penuaan – 1 kapsul vitamin E sehari membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedut, garis halus, parut, akne dan bintik penuaan. Ianya mampu memulihkan tekstur kulit dan ton muka, dada dan otot paha.

Vitamin B~untuk mengurangkan tekanan emosi dan kelesuan, nak cantik kita tak boleh stress, nanti nampak tua, so ambil b complex untuk kawal kita punye stress...

SET SLIMMING YANG BELIAU AMBIL

TESTIMONI BELIAU~~


Lagi testimoni yang cantik~~
Jika anda baca testimoni di atas kebanyakkan masa yang di ambil untuk slim atau cantik dalam masa 2-3 bulan... sebab itu kita mesti konsisten dalam mengamalkan mana-mana produk pun.. jika baru seminggu dua guna tapi tiada kesan jangan salahkan produk itu... melainkan jika produk itu sudah menjanjikan akan mendapat hasil secepat mungkin..

tetapi tidak pada shaklee.. kerana vitamin shaklee adalah semulajadi memerlukan lebih air dan konsisten baru nampak hasil... 

TUNGGU APA LAGI? JOM CANTIK SEBELUM RAYA!!!!
MEH DAPATKAN HARI INI... tidak semestinya anda mesti membeli semua di atas itu... jika anda bajet saya akan bantu anda memilih ;-).



***✆ BERMINAT? Sila Sms/Whatsupp ke 012-9773915 SEKARANG JUGA!!!
=========================================

boleh juga PM/inbox sy.. ADD FB :Ain naina 

✔ Dijamin HALAL
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan

✔ Terbukti Berkesan

Jemput LIke Page:MAMA sihat baby ceria untuk informasi terkini dan tips menarikk.

Boleh JUGA Emelkan kepada:ainnaina1@gmail.com


*Segala testimoni/penulisan tentang produk yang di kongsi di sini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit**

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~