Pages

Wednesday 25 June 2014

MASA UNTUK MENGUBAH HIDUP KITA!!!!

Assalamulaikum... tahu kah anda kehidupan kita bagaimana pada masa kini?  JIKA kita tidak mahu berubah... mungkin kelak kita akan menyusahkan anak cucu kita... ilmu dunia dan ilmu akhirat hendaklah seimbang barulah  hidup dan mati berjalan lancar....

Untuk BERJAYA, kita perlu BERMULA.
--------------------------------------------
~Apa yang Shaklee boleh bantu kita masa ekonomi tak berapa baik?


~Walau anda dapat RM100 sebulan pun, ia dapat jugak bantu utk bayar reload.

~Kalau dapat RM500 dapat juga bantu tampung duit rumah sewa.

~Kalau dapat RM1000, takde lah tersekat anak nak makan sedap sebulan sekali.

~Kalau dapat RM2000 dapat juga cari rumah sewa yang selesa.

~Kalau dapat RM10,000 dapat juga beli kereta idaman.

~Kalau dapat RM20,000 boleh resign dan kerja dari rumah..

Ramai yg dah berjaya. U all yang lain tak nak ke?


*************************
Nak join Shaklee?
*************************
✔ Ingin mencari pendapatan sampingan?? NAK BISNES TAPI TAKTAU NAK BUAT APA?? Ayuh lah bersama-sama Shaklee. Team kami sentiasa diberi bimbingan oleh group2 leaders muslimah yang hebat. Anda akan diajar cara berbisnes A-Z. Hanya perlu RAJIN untuk BERUSAHA je lagi.

✔ TAK CUKUP MODAL? - Bisnes Shaklee modal RM75 saja bg Semenanjung dan RM85 bg Sabah/Sarawak untuk seumur hidup.. Nak modal RM0? Boleh! PM saya kalau nak tau caranya. Tak perlu maintain2 point atau renew2 keahlian pun.

✔ Tak Perlu Stok Bertimbun - Barang semuanya ada di HQ/Branches Shaklee. Tak perlu simpan stok beribu-ribu dirumah. Lagi pulak sekarang ni sistem online dah beroperasi. Mudahnya berbisnes dengan Shaklee, kan?? Selain itu, anda juga boleh buat DROPSHIP dengan saya.
 Caranya akan saya kongsi bersama setelah anda bersama-sama Group saya nanti. Lebih mudah dan pantas. Semua urusan ambil, bungkus dan pos barang saya yang akan uruskan.



✔ Tiada apa yang mustahil. Jangan jadikan angan untuk buat Umrah, pergi melihat negara asing, memandu kereta lebih selesa, rumah idaman, bantu ibu ayah, berikan segala yang terbaik untuk anak, dan simpanan jutaan RM terkubur begitu sahaja. Do not live with your dreams. Turn it into reality.

✔ Tak kira siapa kita? Apa kerja kita sekarang? Tahap pendidikan? Status latar belakang keluarga? Itu semua tak penting. Yang penting adalah SEMANGAT, KEYAKINAN DIRI, KOMITMEN, USAHA dan PERCAYA PADA DIRI SENDIRI. Itu akan membuatkan kita berjaya capai cita-cita. Dengan kelebihan menjadi ahli Shaklee yang telah ditawarkan. Tiada lagi alasan untuk tidak berjaya dengan Shaklee.

✔ Sekiranya anda berminat hendak bersama-sama saya, berazam untuk membantu meningkatkan ekonomi keluarga,

1) Taip 'SAYA NAK' dan PM ke: FB Ain naina 

ATAU SMS/WHATSAPP :0129773915 

TIADA YANG MUSTAHIL JIKA ANDA YAKIN DAN PERCAYA PADA DIRI ANDA SENDIRI!!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~