Pages

Thursday 12 June 2014

TAMBAH PENDAPATAN TANPA PERLU TINGGALKAN ANAK DAN KELUARGA

Assalammualaikum.... selamat sejahtera semua !!!!! nak cerita petang semalam berbual-bual dengan jiran sebelah rumah, beliau dah berkahwin 3 tahun ada seorang anak perempuan.. dulu beliau bekerja tapi kini menjadi housewife ,, beliau bercerita pada sy bahawa anaknya selalu sakit demam berpanjangan, masuk hospital 3 kali dalam sebulan.. yelah anak-anak yang tinggal di taska atau pusat asuhan memang mudah mendapat penyakit berjangkit. 

itulah hati seorang ibu sanggup berbuat apa sahaja demi anak tercinta,demi keluarga... alhamdulillah anak beliau kini sihat dan sudah jarang sakit. sy tidak boleh bayangkan jika sy berada di tempat beliau... pergi bekerja dan anak letak di pusat asuhan... sebab itu sy rela bekerja dari rumah sambil jaga anak sy, biarlah apa orang nak kata "eleh bisnes online ni bukan ade untung pun" hmmm rezeki Allah tiada siapa tahu kan? sy pasti ramai ibu-ibu yang bekerja di luar itu ingin sangat  merasa nikmat bersama anak-anak sepanjang hari kan?

Bagaimana dan apa yang saya buat di rumah ? akan sy ceritakan jika anda setuju untuk bersama-sama sy untuk mengembangkan lagi bisnes ni ... Sememangnya hajat saya untuk membesarkan anak-anak dengan tangan sendiri dan saya sedang berusaha mencapai impian SURI RUMAH BERPENDAPATAN TINGGI. Dengan Shaklee saya yakin yang saya boleh berjaya. Di dalam Group yang saya sertai ini mempunyai pelbagai latar belakang ibu-ibu yang mempunyai impian yang sama. Mempunyai impian yang besar sememangnya perkara biasa kita sebagai manusia tetapi untuk merealisasikan impian kita perlukan jalan yang betul dan orang-orang yang telah berjaya membimbing kita ke arah kejayaan. Ini adalah sebahagian ibu-ibu yang bercita-cita besar untuk menjadi suri rumah berjaya..

Apa yang best lagi kami ada group sokongan yang akan membimbing kita sehingga berjaya...sy amat mengagumi salah seorang master di dalam group kami yang sanggup berhenti menjadi pensyarah semata-mata ingin membesarkan anak-anak dan berbisnes dari rumah!!! kini dalam group kami semakin ramai yang bergelar jutawan.... 

Dulu sy selalu tertanya-tanya? boleh ke sy buat sebab sy ni "zero" dari ilmu intenet hihihi,, syukur alhamdulillah dengan bimbingan dari rakan-rakan yang berjaya sy semakin berani mengambil langkah ini!!!!! 

Nak berjaya kene jadi orang yang POSITIF



Kita apa yang kita fikirkan....kalau sendiri rasa was2, sendiri rasa tak boleh buat ..

'Boleh ke aku ni?.... ala macam susah je...ala macam bla bla je'

Hidup kene berani sahut cabaran....bukan untuk sesiapa...tapi untuk diri sendiri juga...untuk keluarga kita juga.

Nak tahu cara mcmmana ? boleh sms/whatsapp sy 0129773915 atau PM my Fb :Ain naina terus chat sy ;-)

kejayaan takkan datang bergolek tanpa kita usaha okkkk!!!!




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~