Pages

Monday 9 June 2014

HARI-HARI RASA MACAM HONEYMOON PENANGAN VITAMIN E CINTA !!!!!

Assalammualaikum... eeiiii terujanya!!! bulan ni promo vitamin kesayangan sy dan suami hihihi... anda perasan tak biasanya ibu lepas bersalin dan berpantang mesti rasa "dingin" je ?? kenapa ? Jadi ini 


Tidak dinafikan keperluan seks suatu kemestian dalam hidup seorang lelaki. Namun jangan dek kerana mahu mengejar kenikmatan semata-mata sanggup mengetepikan kesihatan diri pasangan. Pastikan pasangan benar-benar sudah bersedia mental dan fizikal untuk mengadakan hubungan seksual dengan anda. Ini dikhuatiri jika dia masih sakit akibat selepas bersalin akan menyebabkan kemudaratan lain pula nanti. Ingat bahawa tubuh pasangan mahu dipakai lama oleh anda dan keluarga.

Kenapa Vit E penting untuk ibu
lepas bersalin?

Pulihkan 'nafsu' trauma selepas bersalin.. Banyak benefit untuk wanita lepas bersalin yang menyusukan bayi : mengurangkan bengkak susu jika diambil secara berterusan, puting yang luka akibat menyusu jugak akan recover dengan cepat. Dapat jugak mengurangkan stretch mark hodoh di perut.

✰✰MANFAAT VITAMIN E BANTU ANDA.✰✰
≍≍≍≍≍≍≍≍≍≍≍≍≍≍≍≍≍≍≍≍≍≍≍≍

❣ Mengandungi anti oksidan: membaiki peredaran darah dalam badan, menjadikan wajah berseri dan tak kusam, secara tak langsung, kulit bersih dari jerawat dan jeragat. 

❣ Bantu anda melambatkan proses penuaan.

❣ Bantu anda mencegah pertumbuhan abnormal sel seperti kanser and cysts : bertindak dengan cara melancarkan saraf.

❣ Kelebihan untuk wanita lepas bersalin yang menyusukan bayi mengurangkan bengkak susu jika diambil secara berterusan, puting yang luka akibat menyusu jugak akan recover dengan cepat. dapat jugak mengurangkan stretch mark hodoh di perut. 

❣ Bantu anda mengurangkan kesakitan bila PMS datang. 

❣ Bantu anda mengurangkan parut luka di kulit 

❣ Bagus untuk jantung sebab Vitamin E ni mengembangkan pembuluh darah dan menghalang pembentukan darah beku dari berlaku.

❣ Boleh meningkatkan pengeluaran air mani bagi lelaki.

❣ Dikenali jugak as Vitamin Cinta sebab membantu masalah kedinginan antara suami isteri. 

❣ Membantu masalah pigmentation kulit. dapat mencerahkan kawasan areolar yang bertambah hitam jugak (bagi wanita lepas bersalin)


❣ Membantu dalam mendapatkan rambut yang cantik, sihat dan lebat. 

Ni yang best ni vitamin E ni buat kita rasa macam nak "honeymoon" sokmo huuhu.... jadi jika suami/isteri yang ada masalah kedinginan ni jangan lepaskan peluang miliki 6 botol vitamin E jika anda beli dapat free 1 ... boleh share dengan kawan-kawan lagi.... 

OOOooopss!! vitamin E bukan sahaja untuk suami/isteri tapi untuk yang nak awet muda dan cun melecun sebelum raya ni!!!!!

testimoni 1

testimoni 2

testimoni 3
Best kan?? boleh kongsi dengan suami jadi bukan sahaja sihat malah kulit cantik & hubungan suami isteri macam bercinta setiap hari !!!!

✆ BERMINAT? Sila Sms/Whatsupp ke 012-9773915 SEKARANG JUGA!!!
==============================================

boleh juga PM/inbox sy.. jangan malu jangan segan,, kita harus saling tolong menolong ;-)

✔ Dijamin HALAL
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan

✔ Terbukti Berkesan

pm/add fb:Ain naina boleh terus chat dengan sy ;-)

Like Page:MAMA sihat baby ceria

Emelkan kepada:ainnaina1@gmail.com 


*segala testimoni/penulisan tentang produk yang di kongsi di sini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit**

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~