Pages

Wednesday 11 June 2014

OMEGA GUARD BUAT ANAK SAYA SIHAT DAN TAMBAH CERDIKKKK !!!!

Assalammualaikum...... hari ini rasa amat teruja  sangat dengan keletah ainul yang berusia 2 tahun  tu, bukan sahaja jarang sakit malah aktif.... huhuhu... ini mesti "kesan" sy selalu makan omega guard semasa hamil ni..... ke mana sahaja sy pergi sy wajib sediakan pen dan buku kerana ainul suka melukis dan menulis walaupun tulisan memang sah-sah(hahaha) kita tak paham tapi sebenarnya itu merupakan latihan untuk dia....

semasa hamil anak dalam kandungan "merasai" semua zat-zat yang di ambil ibunya... jadi pengambilan makanan seimbang dan berkhasiat semasa hamil amat di galakkan.. saya juga turut amalkan omega semasa masih menyusu ainul.. khasiat dari omega ainul tetap dapat dari susu ibu ..

mengapa sy memilih hanya omega guard untuk anak sy?

Omega Guard Shaklee merupakan  minyak ikan  terbaik di pasaran. Ianya dihasilkan daripada ikan laut dalam. Proses penghasilannya amat teliti dan ketat kerana ia perlu melalui proses penyulingan propritari 3 molekul. Iaitu hanya Omega 3 yang tulen sahaja yang diekstrak manakala bahan-bahan berbahaya seperti merkuri, plumbum, kadmium dan yang lain-lain disingkirkan daripadanya

Omega Guard Shaklee sangat berbeza daripada kebanyakan Minyak Ikan  lain kerana ianya 3 kali lebih tumpat dan mengandungi 99% Omega 3 yang diperlukan untuk merangsang  Minda Genius Anak Pintar anda. Kebanyakan Minyak Ikan dipasaran diekstrak daripada hati ikan yang sangat bertoksik.


Omega Guard Shaklee mengandungi  DHA & EPA  yang diperlukan untuk perkembangan otak anak anda. Setiap hidangan mengandungi 540mg EPA dan 360mg DHA iaitu lebih banyak jika dibandingkan dengan jenama-jenama yang lain.



Selain itu, Omega 3 yg terkandung dalam Omega Guard Shaklee juga membantu memperbaiki masalah berkaitan otak seperti berikut:

» Mencegah insomnia.
» Mengurangkan tekanan emosi.
» Mengurangkan kemurungan dan kebimbangan.
» Membantu memperbaiki masalah autism.
» Membantu memperbaiki masalah kanak-kanak hyperactive.
» Mengurangkan masalah schizophrenia.

» Mengurangkan masalah lupa pada wanita yang telah melahirkan anak.

Omega guard antara supplement terlaris sy ...menjadi permintaan setiap ibu-ibu hamil mahupun yang hendak anak-anak sihat....

testimoni 1


testimoni 2

testimoni 3

Alhamdulillah mereka merupakan ibubapa yang amat prihatin dengan keadaan anak-anak sebab itu mereka memilih omega vitamin semulajadi terbaik di dunia ini.. Anda masih menunggu dan terus menunggu tanpa bertindak? sanggup ke setiap bulan tengok anak terlantar sakit? selalu kene Bos marah sebab selalu MC? supplement hanya membantu mencegah bukan merawat, kerana mencegah itu  lebih baik dari merawat.

Berminat boleh pm/Add fb :Ain naina boleh terus chat dengan sy ,setiap pembelian dari mamasihatbabyceria akan mendapat konsultasi percuma.... Hanya untuk custemer sy ;-)

Like Page:MAMA sihat baby ceria untuk informasi terkini dan Tips menarikkkk.

sms/whatsapp:0129773915

Emelkan kepada:ainnaina1@gmail.com 

*segala testimoni/penulisan tentang produk yang di kongsi di sini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit**


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~