Pages

Tuesday 3 June 2014

TIPS KULIT CANTIKKK.... SUAMI PUN SAYANG ~~~')

Assalammualaikum!!! wahhh best nye,,, bulan ini bulan cinta haaaaa... macam lagu dangdut pulak... ok bulan ni bulan promosi si VITAMIN E  tu lah yang terkenal dengan vitamin cantik dan vitamin untuk suami&isteri..... buat anda yang pencinta vitamin E tu jangan lepaskan peluang ni!!!!... bukan datang selalu.... 

Alhamdulillah sy sendiri amalkan vitamin E untuk masalah jerawat,,,, antara kesan yang nampak (walaupun tak banyak) pori2 tak banyak dah terbuka,jerawat pun berkurang kalau tak muka sy sentiasa di ziarahi "tetamu jerawat" ni.... sy amalkan sudah sebulan .... dalam sebotol ada 120 biji... cuma amalkan sebiji sehari sahaja sebelum tido... sy ambil bersama esp setiap malam huhu.. suami pun sy suruh amalkan walaupun dia sentiasa skip tapi sy tetap bagi jugak supaya "hubungan cinta" kami sentiasa hangat hihihi maklum lah usia perkahwinan sudah menginjak 7 tahun...




Vita-E Complex terdiri daripada Vitamin E d-alpha tocopherol concentrate dan d-alpha tocopheryl acetate selain lengkap dengan Selenium. Vitamin E sahaja tidak sempurna tanpa Selenium. Pengambilan Vitamin E perlulah lengkap dengan Selenium untuk mendapat kesan pengambilan yang optimum manakala tanpa Selenium ia bertindak sebagai toksik dalam jangka masa panjang kerana ia tidak dapat melaksanakan fungsinya dengan baik.
Vitamin E bersumber semulajadi, boleh dilihat pada label botol vitamin anda sama ada ia 'd' atau 'l'. Bagi yang bertulis 'd', ini bermakna ia adalah sumber asli, manakala 'l' adalah sumber tiruan atau sumber kimia. 

 Vitamin E ialah salah satu antioksidan yang penting dalam pencegahan kanser dan penyakit kardiovaskular. Ia memperbaiki peredaran darah, yang mana perlu untuk memperbaiki tisu dan sangat berguna dalam rawatan "PMS" dan penyakit fibrocystic buah dada. Ia memelihara pembekuan darah yang normal dan penyembuhan, mengurangkan parut yang diakibatkan oleh sesetengah kecederaan, mengurangkan tekanan darah, membantu dalam pencegahan penyakit katarak, meningkatkan prestasi atlit, mengendurkan otot kaki dari kekejangan.
Vitamin E boleh meningkatkan pengeluaran air mani pada lelaki. Ia juga mengekalkan kesihatan saraf dan otot dan di masa yang sama menguatkan dinding kapilari. Vitamin E turut menggalakkan kulit dan rambut menjadi sihat, membantu anemia dan 'retrolental fibroplasia', sejenis gejala mata yang boleh menjangkiti bayi pramatang.




 LAGI KELEBIHAN VITAMIN E ♥♥

 Menyingkirkan radikal bebas
 Mengurangkan radang (inflammatory)
 Membantu kesihatan otak, kulit dan mata.
 Membantu pengedaran mikro dan kardiovaskular.
 Mencegah masalah kelenjar prostat.
 Melambatkan proses penuaan
 Mengurangkan kedutan dan meningkatkan keanjalan kulit
 Mencegah kesan negatif yang disebabkan oleh Sinar UV
 Membantu fungsi sistem saraf otak
 Meningkatkan daya pertahanan

✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸✸
***✆ BERMINAT? Sila Sms/Whatsupp ke 012-9773915 SEKARANG JUGA!!!
=========================================
boleh juga PM/inbox sy.. 
✔ Dijamin HALAL
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan

✔ Terbukti Berkesan

Cara mudah untuk hilangkan parut dengan Vitamin E Shaklee hanyalah dengan pecahkan kapsul vitamin E dan sapu pada kawasan parut setiap malam sehingga dapat kesan yang diingini. Satu botol Vitamin E mengandungi 120 biji, hanya makan sebiji sehari, sebotol vitamin E mampu tahan sehingga 4 bulan penggunaan. Jimat dan berbaloi. 


Untuk mempercepatkan lagi kuasa penyembuhan dan kesan parut, pelanggan juga disyorkan untuk ambil bersama dengan ESP. ESP membantu untuk memperbaharui sel kulit dan penghasilan sel kulit baru akan menjadikan kulit lebih cerah dan berseri. Pengalaman pelanggan-pelanggan kami sebelum ini mendapati parut lebih cepat pudar jika diambil bersama Vitamin E dan ESP.



Testimoni 1


testimoni 2

testimoni 3

testimoni 4

Kenapa kebanyakkan custemer mengambil vitamin E bersama vitamin C? tak boleh ke ambil satu sahaja? 
jawapannya: boleh cuma jika di ambil bersama vitamin E atau ESP kesannya lebih mengagumkan dan cepat,,, terpulang kepada individu masing2.... 

TESTIMONI LAGI? KLIK SINI SAYANG

Anda berminat? 
boleh pm/Add fb sy:Ain naina boleh terus chat dengan sy... setiap pembelian dari mamasihatbabyceria akan mendapat konsultasi percuma !!!!

Like Page:MAMA sihat baby ceria untuk informasi terkini dan harga menarikkk serta tips best!!!! 

emelkan kepada:ainnaina1@gmail.com


**segala testimoni/penulisan tentang produk yang di kongsi di sini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit**

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~