Pages

Sunday 13 January 2013

BREASTFEEDING SET B~PILIHAN IBU~

bismillahhirrahman nirrahim,,,dengan nama allah sy mulakan perbicaraan malam ni,,,hihi bukan apa just nak cerita lagi tentang kegembiraan testimoni yang mengambil set B  ni,,,,
set breastfeeding set B ni banyak membantu meningkatkan penghasilan susu,,,rata-rata ibu yang mengambil set ni(termasuk sy sendiri) berasa susu semakin banyak dan meningkat,,,,sy sendiri masih mengambil set ni,,,,badan rasa cergas,tidak penat,susu memang la komfem banyakkk(melimpah2),,,

antara khasiat set B adalah:

~VITA-LEA~mengandungi galian dan vitamin yang diperlukan badan kita.formula yang lengkap dengan zat besi,yang mengandungi 23 jenis vitamin mineral yang lengkap untuk keperluan keperluan harian ,membekalkan tubuh ibu dengan nutrient yang perlu agar ibu sentiasa cergas ,sihat dan bertenaga.ibu menyusu amat memerlukan zat besi yang mencukupi jadi vitalea amat sesuai.

~VITAMIN C~membantu meningkatkan sistem pertahanan badandan sangat penting untuk membentuk kalogen.bertindak sebagai anti oksida dan berperanan dalam membentuk kulit yang cantik.membantu membina sel-sel baru dan mempercepatkan proses penyembuhan luka (sy wajib telan 1 biji setiap tengahhari) :).

~VITAMIN B ~vitamin ini sangat penting untuk menukarkan makanan yang diambil menjadi tenaga.meningkatkan pembentukkan sel darah merah dan meningkatkan penghasilan susu,membantu meningkatkan tenaga mengurangkan strees dan kelesuan.vitamin B  ini juga memelihara kulit dari dalam penting untuk kecantikkan,,,sesuai dengan namanya B untuk beauty!!!!.


~ALFALFA COM~merupakan raja segala tumbuhan. membantu meningkatkan sistem imunisasi,bertindak sebagai milk booster dan amat membantu mempercepatkan penghasilan susu.alfalfa juga amat digemari kaum wanita kerana ia juga bertindak sebagai perapat  dan merawat keputihan...



jika anda ibu yang bekerja dan ingin membuat stok EBM,,sy sarankan anda mengambil set ini bersama esp (enegizing soy protien) dan ostematik(kalsium magneseum dengan vitamin D).untuk membantu penghasilan susu ibu yang banyak dan kesan yang maksimum.

namun harus diingat,,,anda juga harus pum mengikut jadual,minum air 3-4 liter sehari (sy wajib sediakan air 3 botol atas meja dan wajib habiskan!!!!),konsep utama penyusuan adalah demand&supply semakin kerap bayi disusukan semakin susu dihasilkan,,,vitamin ini amat membantu jika anda kerap mengosongkan payudara.


akhirul kalam,,,kita serahkan semuanya pada ALLAH SWT,,,,berdoalah kepadaNYA agar dimurahkan rezki anak-anak kita,,,kerana DIALAH  sebaik-baik pencipta dan sebaik-baik pemberi.bagi muslim banyak-banyakkanlah berdoadan zikir agar jiwa kita kembali tenang dan yakin denganNYA,,,insyaallah program penyusuan kita akan berjalan dengan lancar...amin kredit to momy iskandar..

hubungi sy untuk konsultasi percuma!!

maklumat lanjut sila pm fb sy :Ain naina

like page ini>>:MAMA sihat baby ceria

no telefon:0129773915

emelkan kepada:ainnaina1@gmail.com.

testmoni set B >>>klik sini.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~