Pages

Friday 4 January 2013

HAMIL DENGAN GLA COMPLEX~~~

assalamualaikum,,,,,
harap mama-mama semua sihat sentiasa ,,,bagi yang belum mendapat gelaran mama,umi,mak dan sebagainya jangan khuatir kerana insyaallah GLA com akan membantu jika diiringi dengan doa dan tawakkal kepada allh swt.

kepada yang sudah lama kenal shaklee pasti anda tahu GLA COMPLEX  adalah antara supplement yang menjadi kegilaan semua wanita yang nak canti hihihi,,,tak percaya???nak tahu kenapa?
jom kita semak dulu......

GLA COMPELX shaklee ini terhasil daripada:
~GLA atau nama panjangnya gamma linolenic acid yang membantu badan kita untuk membina prostaglandins-sejenis hormon yang membantu untuk menstabilkan proses badan seperti peredaran yang sihat dan perlindungan arteri.

~minyak borage-mengandungi 2 kali ganda GLA berbanding evening primrose oil dan mudah diserap badan.

~minyak biji matahari-salah satu sumber asid lemak omega-6

~vitamin E semulajadi-yang membantu melindungi dinding arteri dan menyokong sistem imunisasi dengan cara menyeimbangkan integriti sel.



di antara komen dan feedback positif yang sy terima drpd kawan2 yang mengamalkan GLA com ini adalah period kembali normal dan masalah spserti menstrual pain berkurangan,jeraawat mulai kurang dan mudah kecut,,,best kan???ada yang berjaya hamil seteleh mengamalkan GLA COM secara konsisten,,,,cara makan dan tips akan diberi setelah membeli dari sy,,,,,

GLA com ini sangat membantu untuk mengawal dan mengatur kitaran haid disamping melegakan sindrom prahaid atau masalah senggugut.ia juga dapat menguatkan kuku&rambut dan menjadikan kulit lebih berseri dan sihat.kalau anda tidak percay,,boleh cube amalkan,,komfem tak leh berenggang punyer!!!!.

kalau anda nak tahu lagi,,,GLA com ini juga boleh meningkatkan lagi kesuburan,,,kepada yang berusaha dan ingin tambah anak boleh mengamalkan GLA  ini .

dan bagi sape-sape yang masih meniti hari bahagia,,,cuba amalkan GLA  sebelum hari bahagia anda,,insyaallah akan bertambah-tambah seri pengantin nyer,,,bukan luaran shj cantik tapi "dalaman" pun cantik ,,pasti suami lagi tertambat!!!!.

sekirannya anda pengamal supplement EPO anda bolehlah bertukar kepada GLA com shaklee hari ini kerana gla jauh lebih baik dan yang penting ia adalah semulajadi....mesra alam...



bagi wanita yang ingin hamil sy sarankan anda mengambil set kesuburan untuk melegkapkan lagi keperluan di dalam usaha untuk hamil,,,,,
iaitu esp,gla dan vitamin B COM.











ESP (ENERGIZING SOY PROTEIN)

~~protien adalah satu komponen yang penting untuk pembentukkan sel dan termasuklah  sel telur.penagmbilan esp secara konsisten boleh membantu dalam pembentukan sel telur yang sihat bagi meningkatkan lagi kesuburan wanita.








vitamin B COM adalah asid folid yang penting untuk pembentukkan tulang bayi,mengelakkan kecacatan pada janin,ibu-ibu yang hamil dan ingin hamil memerlukan sekurang-kurangnya 400mg keperluan asid folid setiap hari.adalah penting bagi memastikan pengambilan asid folid adalah mencukupi selama 3 bulan sebelum ibu merancang untuk hamil sehinggalah tempoh awal mengandung.







~~~testimoni GLA com~~~klik sini .

~~~ketahui punca ketidaksuburan~~~klik sini
sekarang anda sudah ketahui semua supplement shaklee adalah semulajdi dan tiada bahan pengawet ,tiada silika gel dan tiada perasa tiruan.sebab tu shaklee tiada jual difarmasi atau kedai ubat,,,,,,

nak order??

anda hanya pm fb sy :ain naina jom kita chat untuk maklumat lanjut ;)

like page sy untuk informasi dan harga diskaun :MAMA sihat baby ceria.

boleh emelkan kepada :ainnaina1@gmail.com

no telefon:0129773915@sms.

banki in kepada noraini harun maybank:162405073935.

no ID 874853:bagi anda yang ingin walk in sendiri ke branch shaklee terdekat anda boleh gunakan id no sy untuk dapat harga ahli!!! nak tahu alamat stokis shaklee cal sy,,,bagi anda  yang sudah membeli gunakan id no sy sila maklumkan sy kerana anda layak mendapat konsultasi dan cara memakan supplement dengan betul.


*segala testi/penulisan tentang produk yang dikongsi di sini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit.setiap orang akan mendapat kesan berbeza bagi setiap penggunaan*.

6 comments:

  1. salam akak nak tanyalah..saya tengah makan gla shaklee ne baru 10 hari tapi selepas haid dah 9hari baru saya makan..so sempatlah time subur..lepas time subur stop ambil gla ne ke?

    ReplyDelete
  2. dan saya nak tanya lagi setiap bulan datang dalam tahun ne tapi bulan 3 tak datang..
    aturan period saya seperti :
    1. 17.1.2013 habis period
    2. 19.2.2013 habis period
    3.bulan tiga tak datag
    4. 23.4.2013 ( period )hingga 2.5.2013 (habis p)

    ReplyDelete
  3. Salam akak..sya nak tnya..sy sdh 2 bulan period,sya boleh mkan gla complex kha??..

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh dear,gla sesuai untuk semua tidak kira org tu period atau tidak,lelaki atau pompoan...kecuali ibu hamil

      Delete
  4. Kalau stop pada hari ke 14... masuk hri ke 30 kalau cek upt negative kena sambung makan balik ke?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~