Pages

Wednesday 23 January 2013

SUSU MENCURAH-CURAH,SESI MENGEPAM JADI MUDAH ITU LA PENANGAN SET 3M~~

Assalammualaikum,,,
alhamdulillah,,,hari ini kita semua menyambut MAULIDURRASUL  semoga kita tidak menjadi umat yang lupakan SIAPA NABI MUHAMMAD SAW......jadi kepada semua sy ucapkan selamat menyambut maulidurrasul 12 rabiul awwal 1434...

ok malam ni nak cerita lagi pasal set 3m yang marvellos tu!! yang meletup-letup menjadi pilihan ibu sekarang ni,,,,,antara banyak2 set penyusuan set 3m menjadi pilihan ramai ibu kerana ia mengandungi vita-lea,vitamin c,vitamin B,ostematrik,esp dan alfalfa.

apa yang best sangat tentang set 3 m ni?

kerana vita-lea~ mengandungi keperluan 12 vitamin dan 7 galian dipenuhi.faktor cara pengambilan makanan sekarang tidak dapat memenuhi keperluan ini atas banyak faktor sebab itu pengambilan vita-lea amat membantu menampung kekurangan itu. 



vitamin c~membantu meningkatkan sistem imunisasi badan.pengambilan bersama vita-lea mampu meningkatkan kadar penyerapan iron di dalam tubuh.

alhamdulillah,,berkat kesabaran seorang ibu,beliau berjaya mengumpul stok susu hasil dari set 3m.

vitamin B com~vitamin yang lengkap dengan 8 kumpulan B termasuk asid folik yang diperlukan oleh tubuh badan kita demi membantu tubuh badan bertenaga,otak lebih fokus,emosi lebih tenang.sangat penting dalam membantu memetabolismekan karbohidrat,lemak dan protein,anti strees,menukarkan makanan(glukos) kepada tenaga dan membantu ibu-ibu sentiasa berfikiran positif.vitamin B juga digelar vitamin "beauty",,,jadi ibu-ibu kalau nak cantik dan awet muda ambillah vitamin b ni.


antara kata-kata puan TG muzlina "selepas consume set triple m....subhanallah,,,tak pernah dapat sebanyak ni waktu pam malam2...biasanya dapat satu botol penuh pun da cukup ...semalam dapat 2 botol penuh...tak sedar dah overflow byk sangat sebab sambil direct feeding my baby...syukur sangat alhamdulillah..."


alfalfa~dikenali sebagai raja tumbuhan,membantu meningkatkan imunisasi,mengandungi kalsium dan bagi ibu-ibu yang menyusu ia sangat membantu mempercepatkan penghasilan susu ibu.merupakan salah satu milkbooster kerana mempunyai 1001 khasiat.turut membantu dalam memekatkan susu ibu dan menjadikan susu ibu lebih berkrim.yang best sekali bila ibu ambil seperti yang disyorkan baby tidak akan mengalami perut kembung kerana alfalfa juga bertindak membuang angin dalam badan.



rezki buat baby aqil rayyan,,,,


ostematrik~kalsium penting untuk bina darah,tulang,gigi dan saraf dalam tubuh manusia.bagi ibu menyusu pengambilan kalsium tidak boleh dipandang ringan.jika ibu tidak mendapat kalsium secukupnya dari pemakanan harian maka kalsium untuk penghasilan susu ibu akan diserap dari yang sedia ada dalam tubuh ibu.jika perkara ini berlarutan dan si ibu tidak menggantikan semula kalsium ini ibu tadi akan mengalami risiko osteoporosis,rasa sengal kaki dan tulang belakang,mudah letih dan lesu serta muka menampakkan garisan tua.jadi para ibu pengambilan kalsium amat penting jika anda perasan kebanyakkan ibu yang melalui menstrual(period) susu nya akan merudum....ini adalah disebabkan kekurangan kalsium yang kritikal di saat badan mengeluarkan darah kotoryang perlu disingkirkan.



esp(energizing soy protein)~komposisi supplement utama dalam susu ibu ialah protien.protien adalah makanan sel.jadi sel ini tak makan nasi lemak,nasi briani,nasi dagang,air soya atau tempe tetapi sel hanya perlukan protein iaitu khasiat dari makanan yang diambil.protien berfungsi mengekalkan pertumbuhan normal dan memelihara tisu.mengawal atur keseimbangan bendalir dalam badan,pembinaan hormon,enzim dan antibody.so dengan cara memasak sekarang suhu amat tinggi maka hilanglah segala protein dalam makanan tersebut,,jadi dari mana lagi kita nak dapat protien ni? kalau bukan dari hanya soy protein shaklee (esp) shj.

bila ibu dah ambil supplement maka :

~wajib minum air 3-4 liter sehari.
~pum mengikut jadual.
~demand&supply.

jadi buat ibu-ibu yamg masih belum merasai set 3m ni sy juga menyediakan trial pack buat anda,,dengan harga rendah je....jom order hari ni :)...

pm/add fb sy:ain naina boleh kita chat.

like page:MAMA sihat baby ceria untuk informasi serta harga best-best......

emelkan kepada:ainnaina1@gmail.com

no telefon:0129773915.


*segala testi/penulisan tentang produk yang dikongsi di sini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit*
  

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~