Pages

Wednesday 16 January 2013

CANTIK BERSERI DI HARI BAHAGIA

assalamualaikum,,,hai semua mommy's dan warga malaysia semua!!!!selamat pagi!!
alhamdulillah,,hari ni dah masuk 17 hari kita melangkah ke tahun baru,,,tak lama lagi bulan febuary akan menjenguk lagi maka "berduyun-duyun" yang akan mendirikan rumah tangga termasuk my cousin saifuddin Asyari....tahniah!!!

bila bercakap tentang soal nak "berkahwin" pasti semua orang nak kelihatan cantik dan berseri dihari bahagia nanti tuuu,,,hihihi..
jadi untuk kelihatan cantik dan berseri mudah je ,,,

antara tips menarik yang harus di amalkan "bakal pengantin"
adalah:::

~solat jangan tinggal~
ingat solat adalah tiang agama,banyak kes perceraian terjadi kerana pasangan tidak solat dan mengabaikan tuntutan agama ini,jadi para bakal suami dan isteri lengkapkan diri masing2 dengan ilmu agama.

~jangan strees~
al maklumlah dah nak dekat mesti debaran nya makin terasa kan,,jadi untuk hilangkan strees banyakkan rehat dan membaca al`quran.

~mengambil makanan yang berkhasiat~
seperti kurangkan minyak,kurangkan mengambil buahan yang tajam bagi bakal pengantin perempuan.amalkan memakan bijiran,kekacang,sayuran bagi pengantin yang nak kelihatan kurus nnt,,mesti kita tak nak jadi pengantin terbesar kan?lagi satu elakkan makan snek di waktu malam jika lapar makanlah buah shj.

~senaman~
walaupun anda bakal pengantin yang dah lawa dan slim tapi anda tetap perlu bersenam jika ingin kelihatan berseri di hari bahagia itu nanti kan?
jadi mulakan senaman dari sekarang 3 kali seminggu sudah memadai...

~jangan merokok~
hmmm buat pengantin2 lelaki kalau nak kelihatan lagi hensem berhenti la merokok ye,,,sy komfem isteri anda tentu tidak mahu ber"malam pertama" dengan bauan rokok.




~sentiasa senyum dan ketawa~
nak jadi jadi pengantin tak boleh kelihatan tertekan,memang kerisauan tentang majlis kene ada tapi berpada-pada jangan sampai "merosakkan" seri anda!!!.

~amalkan supplement~
yang best sekali anda harus amalkan supplement yang mampu memberi kecantikkan dalam dan luaran anda.antara supplement yang dicadangkan adalah:

*vitamin c~kolagen yang mana menjaga strukutr kulit muka,kurangkan jerawat,kuatkan sistem pertahanan melawan penyakit.

*B complex~ia adalah supplement anti strees,menjaga kecantikkan dari dalaman,mengawal hormon agar seimbang.membantu mengurangkan rasa resah,kesah,marah dan selalu moody.

*vitamin E~mengelakkan kanser jantung,melambatkan proses penuaan sebelum masanya,kurangkan parut,melembabkan kulit muka dan kurangkan sakit senggugut.



set ini sesuai untuk lelaki dan wanita yang mementingkan kecantikkan dalaman,,,,bagi anda yang mempunyai bajet lebih sy cadangkan anda mengambil GLA COM  dan ESP (ENERGIZING SOY PROTIEN).

khasiat di dalam  GLA dan ESP :





*GLA~menyeimbangkan hormon,kurangkan rasa senggugut,melancarkan peredaran darah haid dan membuat wajah kelihatan glowinggg.mengurangkan kegatalan seperti ekzema,diabetis.

*ESP~ energizing soy protein adalah makanan SEL iaitu sistem utama dan asas dalam tubuh badan manusia.fungsi esp memperbaiki dan membina sel-sel baru ,dan kesannya  kulit menjadi lebih anjal dan gebu yang best esp dapat mmenganjalkan lagi payudara dan punggung.

untuk kelihatan cantik mudah aje cume amalkan supplement shaklee ,,tapi jangan samakan supplement shaklee dengan vitamin2 kt luar tu ,,,supplement shaklee ni di buat dari alam semulajadi tiada perasa tiruan,pengawet dan selamat di ambil kerana ia bukan sentitik.

inilah testi yang menggunakan suppelement shaklee......





lagi testimoni set kecantikkan~klik sini


nak order mudah je?

pm fb sy:Ain naina kita boleh chat untuk maklumat lanjut.

like page ni untuk dapat harga special>>:MAMA sihat baby ceria.

emelkan kepada:ainnaina1@gmail.com

no telefon:0129773915.

setiap pembelian dari mamasihatbabyceria anda layak mendapat konsultasi percuma :).


*segala testi /penulisan tentang produk yang dikongsi di sini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~