Pages

Sunday 20 January 2013

MULTIVITAMIN JADI PILIHAN SY~~

assalammualaikum,,,,selamat pagi semua mommy's......hope semua dalam keadaan sihat,,,kalau rasa pitam,pening tu mungkin petanda anda kekurangan zat besi!!!! jangan ambil ringan jika anda ibu hamil atau menyusu kerana zat besi amat diperlukan oleh badan ketika ini,,,,.

antara sebab kenapa sy suka shaklee adalah kerana multivitamin@vita-lea inilah,,,ia membantu sy semasa sy hamil dulu,,kerana sy kekurangan darah atau anemia.kurang darah dikalangan ibu hamil atau kebanyakkan orang sekarang adalah perkara biasa yang tidak boleh di ambil ringan.

pengambilan makanan yang seimbang dan banyakkan makan sayuran dapat membantu namun persoalannya adakah kita mampu mendapatkan sayuran yang segar dan tidak disembur racun tiap hari???kerana multivitamin@vita-lea di datangkan khas bagi membantu mengatasi masalah kekurangan zat tersebut.

antara khasiat yang terkandung di dalam multivitamin@vita-lea ini:::

~~multivitamin&multiminearal multi yang hebat adalah makanan tambahan yang seimbang dan paling komprehensif di dalam sains shaklee yang mampu dimiliki.vita-lea diformulasi khusus dengan 28 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh orang dewasa.

~~mengandungi lebih nutrien,tenaga dan perlindungan-pakar kesihatan mencadangkan semua orang dewasa mengambil makanan tambahan harian bagi menyokong kesihatan secara menyeluruh.walau bagaimanapun ,pengambilan makanan tambahan biasa menyebabkan tubuh mendapat nutrisi yang tidak seimbang.vita-lea adalah formulasi premium yang disokong oleh 7 klinikal serta turut menggabungkan ramuan-ramuan terbaik dan kualiti yang luar biasa.


kelebihan jika mengambil vita-lea setiap hari:

~meningkatkan kesihatan secara menyeluruh.
~menyokong jangka hayat hati,usus, dan mata.
~meningkatkan kekuatan tulang dan sistem imunisasi.
~memberikan perlindungan menentang kerosakkan radikal bebas.



perbezaan shaklee~

~di sokong oleh 7 kajian klinikal.

~mengandungi sistem penyerapan Bioaktif.

~teknologi salutan mikro membantu dalam pembebasan segera di dalam perut untuk meningkatkan penyerapan asid folik dan vitamin B yang membantu menghasilkan dan memelihara sel-sel baru.



kualiti yang luar biasa~lebih daripada 340 ujian klinikal setiap kali vita-lea dihasilkan.


vitamin D~menyokong penyerapan kalsium untuk tulang dan gigi yang sihat.
Beta karotena~meningkatkan kesihatan mata,kulit dan sistem imunisasi.
vitamin E~menyokong kesihatan sekular dan meningkatkan kesihatan hati,usus dan fungsi imunisasi.
kalsium~menyokong kuat kekuatan tulang ,pengaliran urat saraf dan otot-otot.
Boron~membantu dalam metabolisma vitamin D dan mineral yang terbabit dalam perkembangan tulang.
magneseum~menyokong kekuatan tulang,fungsi otot dan membnantu dalam mengekalkan tekanan darah normal dan denyutan jantung.
biotin~membantu badan menghasilkan tenaga dari protein dan lemak.

yang special sekali pasal vita-lea ini adalah tidak mengandungi perisa tiruan,pemanis,warna dan bahan pengawet.

anda boleh uij sendiri antara obimin dengan vitla-lea ni cuba genggam kan obimin tu dalam 2 minit anda akan dapat lihat warna menjadi pudar serta mudah melekit tetapi berbeza dengan shaklee ni,,,,,tiada pewarna tiruan,,,,patutlah sy hairan setiap kali makan vitamin yang dibekalkan oleh klinik(semasa hamil) tiada perubahan rupanya selama ini kita dibekalkan dengan vitamin sentitik!!!!!!!!.

jadi elakkanlah memakan vitamin sentitik yang memang tidak elok,,,,yang paling bes sekali vitalea membantu sy lebih cergas dah tiada pening-pening atau nak pitam bila tak cukup tidur,,,,,,,kuku jadi cantik hiihihi...

mungkin ada yang kata "buat ape makan vitamin2 tu semua,makan sayuran dan tiram dah la",,,betul tu,,tetapi adakah semua rumah sekarang ada menanam kebun atau ada reban ayam di belakang rumah?memang betul segalanya boleh dapat kt pasaraya depan rumah je,,,tetapi semua sayur dan segala ikan itu semua dah disembur racun dan kebanyakkan ikan memang "layu " dan tidak segar lagi....boleh lagi ke kita dapat zat yang diperlukan badan daripada sayuran dan ikan tadi???? 

sy pernah menghadiri khusus penyediaan makanan masa tahun 2010 ,,dalam khusus itu pengurus khsusus itu berkata sekarang jika nak makan sayuran wajib rendam dalam air garam selama 3 hari baru segala racun tu habis dari sayuran tu,,,,,persoalannya,,,kita di zaman yang pantas dan cepat mampu kah kita menunggu???? jika anda jawab yeee,,maka anda tunggu la,,,sy akan teruskan kehidupan yang diberikan oleh allah hanya sekali ni dengan memanfaatkan apa yang sy sedang rasakan sekarang iaitu supplement shaklee!!!!.

tengok testimoni ye:::









supplement shaklee terbaik!!!


doktor sendiri mengesahkannya!! vitamin shaklee selamat di ambil....sebab itu ibu menyusu,ibu hamil dan dalam pantang amat digalakkan ambil ,,,,


nak order??

pm/add fb sy:Ain naina chat/maklumat lanjut.

like page >>;MAMA sihat baby ceria untuk informasi hebat dan harga diskaun.

emelkan kepada:ainnaina1@gmail.com

no telefon:0129773915.




*segala testi/penulisan tentang produk yang dikongsi di sini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit,jika penyakit berlarutan sila rujuk kepada pakar*


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~