Pages

Tuesday 8 January 2013

~PENTINGNYA NUTRISI UNTUK ANAK-ANAK

assalammualaikum,,,,
tahun 2012 telah melabuhkan tirai kini kita melangkah ke tahun 2013 berada di tahun baru ini mengajak kita untuk mempertingkatkan lagi kesyukuran kepada allah atas nikmat umur yang ditambah.peralihan usia ini selalunya disertakan dengan azam baru yang bermatlamat kebahagiaan dan kecemerlangan dalam hidup.
syukur dipanjatkan kepada allah kerana DIA masih memberi nyawa untuk kita meneruskan hidup dan terus bersujud pada NYA,,,,.

tahun baru sudah berlepas 8 hari yang lalu,,,,masih terasa lagi banyak kenangan ditahun 2012 tahun sy dikurniakan cahaya mata yang menjadi penyeri rumahtangga yang berusia 4 tahun lebih ni,,,,

ok kali ni sy bukan nak cite tentang tahun baru tapi nak bagitau jika anda sebagai ibubapa pasti anda ingin anak-anak menjadi pelajar dan anak yang penuh semangat kan tahun ni? persekolahan sudah bermula,kasut baru,baju baru,buku baru,ade juga yang sekolah baru ,,,bak kata semua nya baru,,,,dalam semua itu pernahkah anda terfikir yang mungkin anak-anak anda mengalami masalah ni?

~sering demam
~selalu sakit perut.
~tiada selera makan
~tidak dapat beri tumpuan dalam kelas
~berat badan berkurangan.
~mempunyai asma

anda jangan biarkan masalah berikut menjadikan hidup anda dan anak anda parah satu hari kelak,,,,oleh cube beri mereka mealshake......ini bukan ubat ye ibu dan bapa semua,,,inilah supplement pemakanan tambahan bagi anak-anak yang pick eater.
seperti kita,anak-anak juga memerlukan nutrisi tambahan kerana mereka sedang membesar.

tahukah anda ,lactalbumin adalah bahan yang terbaik dan mengandungi organisma protien yang sangat berkualiti dan mudah diserap ke dalam sistem tubuh dari peringkat bayi hingga orang dewasa...sebab itu lah mealshake ini dihasilkan untuk semua golongan tau,,bukan untuk anak-anak yang pick eater shj.:

~pelajar
~bayi
~kanak-kanak yang sedang membesar.
~mereka yang berimunisasi rendah selalu demam,sakit macam2 mealshake mengandungi khasiat bagi menguatkan lagi imunisasi badan.
~ibu mengandung juga boleh ambil mealshake ini selain esp.
~para atlet,ahli sukan dan olah ragawan.
~para pengamal sayuran(vegetarian).
~meraka yang terlalu sibuk bekerja sehingga mengabaikan pemakanan seimbang.
~mereka yang selalu mengambil makanan segera mcm kfc,macdonals macam2 lagi.
~selalu sembelit.

anda boleh lihat sendiri khasiat mealshake ini,,


apa rasa mealshake ni?
rasa nya seperti ais krim vanilla,boleh di makan mcm tu aje ,,,ia berbentuk serbuk.boleh dicampur dengan mana-mana minuman yang suam bukan panas ye.

antara khasiat yang terkandung di dalam mealshake ni adalah:
~menyediakan 24 jenis vitamin A-Z,mineral dan trace mineral.juga sesuai untuk meraka yang nak tambahkan berat badan,,bagi yang ingin turunkan berat digalakkan mengambil esp atau energizing soy protein.

~membekalkan nutrien kepada sel-sel tubuh badan kita.

~untuk pembesaran mengadungi asid folik,biotin kaya dengan kalsium dan magneseum.sesuai untuk tumbesaran anak-anak dan juga sesuai untuk ibu-ibu yang menyusukan anak.

~anti oksida mengandungi vitamin A,C,E,ZINK dan selenium yang merupakan komponen anti oksidan untuk anti penuaan.sesuai juga buat mereka yang ingin kelihatan muda dan cantik.

~pemulihan kulit lengkap dengan vitamin B complex,iron,copper untuk membentuk sel darah merah yang sihat.

~sebagai detox kaya dengan serat yang membantu melawaskan pembuangan air besar untuk menyingkirkan lemak berlebihan dan bahan buangan daripada kolon dan perut.sesuai untuk kanak-kanak dan orang dewasa yang sering mengalami masalah sembelit.

~rasa yang lazat digemari tua dan muda.minuman lazat dengan fruktosa semulajadi ,nutrient yang diperlukan oleh badan kita dan yang penting ia tidak mengandungi perasa dan pewarna tiruan...

jom tengok apa kata ibu-ibu yang bijak memilih nutrisi buat yang tersayang ni ;)





seronokkan tengok perubahan positif pada anak-anak kita kan? jom tunggu ape lagi order hari ni dan dapat best price!!!!!!,,,,,.

pm fb sy :ain naina kita boleh chat juga.

like page ini :MAMA sihat baby ceria untuk informasi tentang diskaun produk terkini...dan dapat harga special.

emelkan pada :ainnaina1@gmail.com.

no telefon :0129773915

bank in terus kepada noraini harun maybank:162405073935

NO ID :874853 bagi anda yang ingin walk in sendiri ke branch shaklee terdekat anda,anda boleh gunakan id no sy untuk dapat harga diskaun tau,,,,best kan!!!!

*segala testi/penulisan tentang produk yang dikongsi disini bukanlah bertujuan merawat,menyembuh atau mendiagnos apa jua penyakit.setiap orang mendapat kesan berbeza bagi setiap penggunaan*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAHSIA WANITA DI SINI~~

RAHSIA WANITA DI SINI~~